Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:03Men då lyssnar du ju inte bara på kroppen, Sebastian, du planerar också :-). Just vilan emellanåt tror jag är viktig. Men den är lätt att hoppa över då allt flyter på och man känner framsteg och räknar km.
Men då lyssnar du ju inte bara på kroppen, Sebastian, du planerar också :-). Just vilan emellanåt tror jag är viktig. Men den är lätt att hoppa över då allt flyter på och man känner framsteg och räknar km.
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 12:23Att lyssna på kroppen börjar funka för mig och är ju det ideala sättet. Under de första två åren med löpning var jag tyvärr gravt lomhörd vilket resulterade i diverse avbrott och småskador.
Efter att hållit på med en kontaktsport så lyssnade jag på ett h
Att lyssna på kroppen börjar funka för mig och är ju det ideala sättet. Under de första två åren med löpning var jag tyvärr gravt lomhörd vilket resulterade i diverse avbrott och småskador.
Efter att hållit på med en kontaktsport så lyssnade jag på ett h
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 18:53Ja du Mikael...du skriver ju timmars träning å då undrar jag lite så där vad det egentligen är som du tränar. Själv lufsar jag liksom runt omkring Månkarbo i något som kan beskrivas som löpning..ja av mig i alla fall. Å sen så tycker jag faktiskt att det
Ja du Mikael...du skriver ju timmars träning å då undrar jag lite så där vad det egentligen är som du tränar. Själv lufsar jag liksom runt omkring Månkarbo i något som kan beskrivas som löpning..ja av mig i alla fall. Å sen så tycker jag faktiskt att det
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 20:15Leif_A: Är det något jag gör så är det att planera. Hela tiden och oavbrutet. Lite fanatisk när det gäller planering av löpningen faktiskt. 🙂
Jo nog är det lätt att bara köra på när allt stämmer och när det väl går för långt så är det försent.Jag har t
Leif_A: Är det något jag gör så är det att planera. Hela tiden och oavbrutet. Lite fanatisk när det gäller planering av löpningen faktiskt. 🙂
Jo nog är det lätt att bara köra på när allt stämmer och när det väl går för långt så är det försent.
Jag har t
Quote from Catharina Brattlin on 24 April 2009, 20:56Jag tycker att det är snudd på vansinne att inte lyssna på kroppen, och lyssna in vilka signaler den ger. Gör det ont, då är det normala att man vilar eller så tar man reda på varför det gör ont och åtgärdar det? Sen får eliten säga vad de vill, men jag t
Jag tycker att det är snudd på vansinne att inte lyssna på kroppen, och lyssna in vilka signaler den ger. Gör det ont, då är det normala att man vilar eller så tar man reda på varför det gör ont och åtgärdar det? Sen får eliten säga vad de vill, men jag t
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:15Ja idag så hade jag faktiskt en ganska så ordentlig och framförallt öppenhjärtlig pratstund med min kropp. Vi pratade först lite hit å dit... ja så där som man ju brukar göra innan man kommer in på det brännande ämnet...Tja kroppen sa ju nästan direkt att
Ja idag så hade jag faktiskt en ganska så ordentlig och framförallt öppenhjärtlig pratstund med min kropp. Vi pratade först lite hit å dit... ja så där som man ju brukar göra innan man kommer in på det brännande ämnet...Tja kroppen sa ju nästan direkt att
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:16Ref att öka sin träningsdos missade jag på slutet....blev bara så djävla GLAD..?!
Ref att öka sin träningsdos missade jag på slutet....blev bara så djävla GLAD..?!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 21:20Sylvia, du säger att du planerar din löpträning minutiöst. OK, men då blir jag förbryllad när jag läser 23:e Backintervaller på löpband och 24:e Morgonpass och Intervallstege på löpband. Hur tänkte du då?!?
Edit: Den fiffiga är att jag planerar min träni
Sylvia, du säger att du planerar din löpträning minutiöst. OK, men då blir jag förbryllad när jag läser 23:e Backintervaller på löpband och 24:e Morgonpass och Intervallstege på löpband. Hur tänkte du då?!?
Edit: Den fiffiga är att jag planerar min träni
Quote from Catharina Brattlin on 24 April 2009, 21:36Leif, för det första; min träningsplanering är MIN och tillför INTE diskussionen någonting, och därför anser jag att ett svar från mig på den frågan är ganska ovidkommande.
För det andra så vidhåller jag min ståndpunkt, dock utan att säga emot Dig, om at
Leif, för det första; min träningsplanering är MIN och tillför INTE diskussionen någonting, och därför anser jag att ett svar från mig på den frågan är ganska ovidkommande.
För det andra så vidhåller jag min ståndpunkt, dock utan att säga emot Dig, om at
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 22:05Varför blev det fel på:
23:e Backintervaller på löpband och 24:e Morgonpass och Intervallstege på löpband?
Ser väl hur bra ut som helst?
Varför blev det fel på:
23:e Backintervaller på löpband och 24:e Morgonpass och Intervallstege på löpband?
Ser väl hur bra ut som helst?