Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 10:48När det blir för isigt så dubbar jag mina vanliga Asics med BestGrip-dubbar. Fungerar bra.
När det blir för isigt så dubbar jag mina vanliga Asics med BestGrip-dubbar. Fungerar bra.
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 14:04Sarva Xero (eller den nya X... nåntnig) kanske kna vara något. Eller dubba själv som sagt var.
Sarva Xero (eller den nya X... nåntnig) kanske kna vara något. Eller dubba själv som sagt var.
Quote from Funbeat user on 12 September 2013, 15:15Jag springer alltid i shorts och bar överkropp hela hösten fram till vinterkanten, och ibland efter. Efter några minuter har man sprungit sig varm och det känns bara friskt. Bättre att härda sig mot kylan än att klä sig varm. Bästa sättet att slippa förky
Jag springer alltid i shorts och bar överkropp hela hösten fram till vinterkanten, och ibland efter. Efter några minuter har man sprungit sig varm och det känns bara friskt. Bättre att härda sig mot kylan än att klä sig varm. Bästa sättet att slippa förky