Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:06Vill man bli bättre backlöpare får man träna backe. Men är man nybörjarlöpare känns det som överkurs. Det finns saker som borde vara mer prioriterade tycker jag.
Vill man bli bättre backlöpare får man träna backe. Men är man nybörjarlöpare känns det som överkurs. Det finns saker som borde vara mer prioriterade tycker jag.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:26När slogs det senast ett senast ett svenskt rekord i maraton David?
"Räknar inte med det senaste på damsidan som som utförts av en Kenyanska"
När slogs det senast ett senast ett svenskt rekord i maraton David?
"Räknar inte med det senaste på damsidan som som utförts av en Kenyanska"
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 09:32Det har Mackan statistik på.
Det har Mackan statistik på.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 14:29"När slogs det senast ett senast ett svenskt rekord i maraton David?
"Räknar inte med det senaste på damsidan som som utförts av en Kenyanska""
Är man svensk så är man svensk. Så senaste rekordet är från 2011-01-21
"När slogs det senast ett senast ett svenskt rekord i maraton David?
"Räknar inte med det senaste på damsidan som som utförts av en Kenyanska""
Är man svensk så är man svensk. Så senaste rekordet är från 2011-01-21
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 14:58Jadu Rebecca,
Du missar hela poängen med inlägget som bygger på att toppen inom svensk löpning blivit mycket smalare eller till och sämre jämfört med för 30-år sedan, inte om man råkar vara svensk medborgare eller inte..
Eller att Charlotte Kalla skulle
Jadu Rebecca,
Du missar hela poängen med inlägget som bygger på att toppen inom svensk löpning blivit mycket smalare eller till och sämre jämfört med för 30-år sedan, inte om man råkar vara svensk medborgare eller inte..
Eller att Charlotte Kalla skulle
Quote from Jonny Persson on 9 October 2012, 15:04Jadu Jörgen!
Om 2003 är 30 år bakåt i tiden råder det nog delade meningar om men då slog Lena Gavelin svenskt rekord på maraton.
Jadu Jörgen!
Om 2003 är 30 år bakåt i tiden råder det nog delade meningar om men då slog Lena Gavelin svenskt rekord på maraton.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 15:06Jadu Mackan
Vill man missförstå så går det också.
Jadu Mackan
Vill man missförstå så går det också.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 15:08Vilket inlägg menar du nu?
Vilket inlägg menar du nu?
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 15:21Örnsköldsvik/Mellansel ligger i Kenya? 😉
Örnsköldsvik/Mellansel ligger i Kenya? 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 15:52Jag trodde tråden handlade om en nybörjarlöpare och hans backlöpning.
Jag trodde tråden handlade om en nybörjarlöpare och hans backlöpning.