Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

@Anders, det gjorde den men detta är funbeat så vad som helst kan hända i en tråd.

Edward, jo det är så sant och det är väl halva charmen 🙂

Inte om man är en "Enfrågemänniska"

I uppförsbacke verkar fördelen med löpning jämfört med gång mycket mindre, och mindre ju långsammare man springer och ju brantare backen är. På Lidingöloppet verkar en stor majoritet av motionärerna gå uppför, åtminstone den backiga andra halvan av loppet

Att luta sig framåt är en sak, men det vanligaste är ju att folk viker sig dubbelt från midjan och uppåt. Detta kan knappast vara optimal teknik, men kanske sparar man löparmusklerna och använder andra fräschare när man gör så. Men generellt är alltid en

Jag tänker att man i stunden i ganska stor utsträckning har den teknik man orkar med. Springer man dubbelvikt uppför en backe så är det möjligen för att det är snabbaste sättet att där och då ta sig uppför. Däremot kan det vara en fingervisning om att man

Exakt så tror jag också Robert!

Bra inlägg från Robert.

Jag lånar o sätter förhoppningsvis liv i tråden.
Jag har nyss börjat träna i grupp, sist missade jag backträning och det är min svaghet. Nu ska jag ta igen det missade passet och göra fler backpassför övrigt.
Min fundering ligger i om det ger så mycket bä

Ifall du tycker att det är tråkigt så tycker jag att du ska ta och köra din runda och ta det lite lugnare mellan backarna så att du har kraft att orka backarna med lite fartökning