Quote from Tini Kjellin on 9 October 2012, 20:45@Anders, det gjorde den men detta är funbeat så vad som helst kan hända i en tråd.
@Anders, det gjorde den men detta är funbeat så vad som helst kan hända i en tråd.
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 21:45Edward, jo det är så sant och det är väl halva charmen 🙂
Edward, jo det är så sant och det är väl halva charmen 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2012, 22:12Inte om man är en "Enfrågemänniska"
Inte om man är en "Enfrågemänniska"
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 20:36I uppförsbacke verkar fördelen med löpning jämfört med gång mycket mindre, och mindre ju långsammare man springer och ju brantare backen är. På Lidingöloppet verkar en stor majoritet av motionärerna gå uppför, åtminstone den backiga andra halvan av loppet
I uppförsbacke verkar fördelen med löpning jämfört med gång mycket mindre, och mindre ju långsammare man springer och ju brantare backen är. På Lidingöloppet verkar en stor majoritet av motionärerna gå uppför, åtminstone den backiga andra halvan av loppet
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 09:57Att luta sig framåt är en sak, men det vanligaste är ju att folk viker sig dubbelt från midjan och uppåt. Detta kan knappast vara optimal teknik, men kanske sparar man löparmusklerna och använder andra fräschare när man gör så. Men generellt är alltid en
Att luta sig framåt är en sak, men det vanligaste är ju att folk viker sig dubbelt från midjan och uppåt. Detta kan knappast vara optimal teknik, men kanske sparar man löparmusklerna och använder andra fräschare när man gör så. Men generellt är alltid en
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 11:52Jag tänker att man i stunden i ganska stor utsträckning har den teknik man orkar med. Springer man dubbelvikt uppför en backe så är det möjligen för att det är snabbaste sättet att där och då ta sig uppför. Däremot kan det vara en fingervisning om att man
Jag tänker att man i stunden i ganska stor utsträckning har den teknik man orkar med. Springer man dubbelvikt uppför en backe så är det möjligen för att det är snabbaste sättet att där och då ta sig uppför. Däremot kan det vara en fingervisning om att man
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2012, 12:23Exakt så tror jag också Robert!
Exakt så tror jag också Robert!
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 16:53Bra inlägg från Robert.
Bra inlägg från Robert.
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 10:47Jag lånar o sätter förhoppningsvis liv i tråden.
Jag har nyss börjat träna i grupp, sist missade jag backträning och det är min svaghet. Nu ska jag ta igen det missade passet och göra fler backpassför övrigt.
Min fundering ligger i om det ger så mycket bä
Jag lånar o sätter förhoppningsvis liv i tråden.
Jag har nyss börjat träna i grupp, sist missade jag backträning och det är min svaghet. Nu ska jag ta igen det missade passet och göra fler backpassför övrigt.
Min fundering ligger i om det ger så mycket bä
Quote from Funbeat user on 9 November 2012, 13:54Ifall du tycker att det är tråkigt så tycker jag att du ska ta och köra din runda och ta det lite lugnare mellan backarna så att du har kraft att orka backarna med lite fartökning
Ifall du tycker att det är tråkigt så tycker jag att du ska ta och köra din runda och ta det lite lugnare mellan backarna så att du har kraft att orka backarna med lite fartökning