Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Inte för att jag har nån stenkoll men.. de som streakar här på funbeat (och världen över) då? De springer ju varje dag och tycks inte heller gå sönder?

Borde det inte handla om hur mycket man varierar sin löpning? I form av fart, sträcka, underlag och ti

Jag har sprungit varje dag under en lång tid (flera år) och har inte mått dåligt av det!

Jag tycker man ska ha ungefär 2 vilodagar i veckan.

Om man vill träna 7 dagar i veckan kan man köra väldigt lugnt 2 dagar

Om man är träningsnödig varje dag kan man lägga in dagar då man kör annat som bygger upp löpningen - exempelvis core. 🙂

Vardagsträning är en bra sak...typ FunBeat Streak Runners...."Den hastighet som kutar i akall vara en sådan att du blir diskad under en gångtävling." Å sen har vi den vanliga löpträningen som kan gå hur fort som helst å i intervaller,backar etc,etc. Jag s

Här är en som sprungit varje dag sedan 1 jan 1975 (över 34 år) och i stort sett samma sträcka varje dag, på stranden i Miami.

http://ravenrun.net/

Jaha....å varför är du inte med i vår finfina skara då..???????
Kanske är med i Amerikanska FunBeat Streak Runners då??????
Fy,fy,fy....på sig!?

va, det är inte jag

Hahaha.....ja då får jag väl säga så här då..= Älskade Lars-Åke Svensk du är hjärtinnerligt välkommen som medlem i FunBeat Streak Runners a la Sweden. Hör av dig till admin bara så får vi puckas vid i vår egen lilla tråd framöver// Kjell Åström Streak-nyb

Även gamla hundra kan lära sig saker 😉

Japp, jag skall ändra en del i uplägget. Jag streakar ju så löpning varje dag blir det ändå även om det nån gång då och då bara blir 1 Km. Kommer att byta ut 1-2 av löppassen mot annan träning och lägga till mer cy