Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄr man (för) prylnördig
You need to log in to create posts and topics.

Så kul att läsa hur olika vi är. 🙂

Jag skulle aldrig någonsin ha musik i öronen då jag springer i naturen. (I trafiken springer jag i princip aldrig)

Den enda gången jag tar på mig lurarna är på löpband som jag i sin tur undagtagsfall använder, tex på vintern och ont om tid på lunchen.

D

Allt för att slippa bullret.

Sara, förstår dig så väl. Gillar inte alls att springa utan Garmin och iPhone. Helst båda samtidigt, men i nödfall antingen det ena eller andra. Det är just prylarna som gör det extra skojigt… Och visst är det kul att kolla kilometertider samt annat efter

Ed. tog bort, svarade i fel tråd.

Jag köpte min Garmin för att jag verkligen, verkligen BORDE använda pulsbandet vid VARJE pass. Jag har ett medfött hjärtfel som visserligen är korrigerat (med två väldigt lyckade operationer när jag var barn), men som ändå bör (eller ja, okej då... måste.

Till TS:

Det finns ett enkelt sätt att råda bot på ditt problem. Köp en Polar, då behöver du inga serviceveckor =) Alltid haft Polar, aldrig behövt lämna in på service.

Min Garmin har heller aldrig varit på service. Tror det handlar mer på exemplaret än märket.

Kan säga att ang musik så näver äver... 🙂 Jag vill höra mina andetag och tystnaden. Känns som man dränks i ljud hela tiden annars, när jag väl kommer ut ensam vill jag vara ensam med min tystnad och mina tankar också.

För övrigt #1 är jag asnöjd med m

Min Garmin har heller aldrig varit på service. 🙂

För mig är klockan ett måste om jag ska ha någon träning att registrera när jag springer ute. Jag måste ju veta hur länge jag sprungit och hur långt. Har inga "standardrundor" utan springer för det mesta