Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 10:19Min garmin är min tränare/träningskompis, den håller räkning på mina pass åt mig, jag matar in det jag ska göra i den, och jag gör det. Ungefär. Ska jag springa intervaller mäter den upp distanser och tider för "fort" och vila, springer jag långt talar de
Min garmin är min tränare/träningskompis, den håller räkning på mina pass åt mig, jag matar in det jag ska göra i den, och jag gör det. Ungefär. Ska jag springa intervaller mäter den upp distanser och tider för "fort" och vila, springer jag långt talar de
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 10:54Undrar hur länge det tar innan den kompletta mat-och-sovklockan finns på marknaden? Ett första naturligt steg i utvecklingen känns ju som den svalda food-podden som räknar de kalorier du faktiskt satt i dig.
Undrar hur länge det tar innan den kompletta mat-och-sovklockan finns på marknaden? Ett första naturligt steg i utvecklingen känns ju som den svalda food-podden som räknar de kalorier du faktiskt satt i dig.
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 13:52Vafa....n! Det går inte alls att springa utan min Garmin. (t-) Sprang med FunBeatappen och efter 6,5 kilometer fick jag löparknä-smärta!!! :@ Det har jag inte haft på flera månader nu. Det MÅSTE bara bero på att jag inte hade klockan när jag sprang. Eller
Vafa....n! Det går inte alls att springa utan min Garmin. (t-) Sprang med FunBeatappen och efter 6,5 kilometer fick jag löparknä-smärta!!! :@ Det har jag inte haft på flera månader nu. Det MÅSTE bara bero på att jag inte hade klockan när jag sprang. Eller
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 14:12Håller med dig Sara så är det.
Nu har du bevisat fakta i detta som vi alla har annat men inte kunnat påvisat. 🙂
Håller med dig Sara så är det.
Nu har du bevisat fakta i detta som vi alla har annat men inte kunnat påvisat. 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 15:26Går helt på din linje Sara. Äntligen finns det vetenskapliga bevis för detta 😀
Går helt på din linje Sara. Äntligen finns det vetenskapliga bevis för detta 😀
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 18:42Sara (hv)
Sara (hv)
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 19:39Va fan Sara.
Klart man MÅSTE ha med sin Garmin.Förresten kan jag delvis backa upp dig i din teori för jag skulle vara cool och springa utan pulsband idag.
Och fick ont i högerknäet.
:@
Va fan Sara.
Klart man MÅSTE ha med sin Garmin.
Förresten kan jag delvis backa upp dig i din teori för jag skulle vara cool och springa utan pulsband idag.
Och fick ont i högerknäet.
:@
Quote from Funbeat user on 28 December 2012, 21:28Min Gamin "hängde" sig en gång när jag var ute på en löprunda 🙁 och hur kul var det att fortsätta då på en skala 1-10 🙁
Eftersom mitt motto är "Att Mäta Är Att Veta" blev jag sur som citron och började JOGGA hemåt 🙁
Så jag är LIVRÄDD att det ska hä
Min Gamin "hängde" sig en gång när jag var ute på en löprunda 🙁 och hur kul var det att fortsätta då på en skala 1-10 🙁
Eftersom mitt motto är "Att Mäta Är Att Veta" blev jag sur som citron och började JOGGA hemåt 🙁
Så jag är LIVRÄDD att det ska hä
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 00:14Att mäta är att veta.
Att veta är kunskap.
Kunskap är makt.Känns dumt att springa utan klocka.
Att mäta är att veta.
Att veta är kunskap.
Kunskap är makt.
Känns dumt att springa utan klocka.
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 01:06@Urban:
Om du, som de flesta har två armar, kan du ha en Garmin på den ena och en Polar (eller annan valfri backup) på den andra. Har du dessutom telefon med lämplig app igång i fickan, är du nära nog garanterad minst ett resultat. Fast, det kan ju bli k
@Urban:
Om du, som de flesta har två armar, kan du ha en Garmin på den ena och en Polar (eller annan valfri backup) på den andra. Har du dessutom telefon med lämplig app igång i fickan, är du nära nog garanterad minst ett resultat. Fast, det kan ju bli k