Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 06:25Bra tips där Rolle 🙂
Bra tips där Rolle 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 06:33Å apropå prylar så kom mina nya tights(2XU) igår från England, ett "superklipp"
Så passa på nu medans det är REA, fick betala 728:- BILLIGT BILLIGT
Men tyvärr tjejer så är det bara herrarnas som det är rea på....
Här är länken, å priserna är i SEK, å ing
Å apropå prylar så kom mina nya tights(2XU) igår från England, ett "superklipp"
Så passa på nu medans det är REA, fick betala 728:- BILLIGT BILLIGT
Men tyvärr tjejer så är det bara herrarnas som det är rea på....
Här är länken, å priserna är i SEK, å ing
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 16:53Har inte haft löparknä sedan jag började med min Garmin heller.
Undrar om Garmin vet att de botar denna åkomma??Nä, utan Garmin stannar löprundan. Känns helt onödigt att ens fundera på att springa utan Garmin.
Och badmintonmatcherna känns också ganska
Har inte haft löparknä sedan jag började med min Garmin heller.
Undrar om Garmin vet att de botar denna åkomma??
Nä, utan Garmin stannar löprundan. Känns helt onödigt att ens fundera på att springa utan Garmin.
Och badmintonmatcherna känns också ganska
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 17:31Jag springer aldrig med Garmin och kör inte pulsbaserat heller. Om jag springer distans brukar jag starta klockan och springa så länge som jag har tänkt mig. Efter passet uppskattar jag distansen för att få ett hum om den totala veckomängden. På intervall
Jag springer aldrig med Garmin och kör inte pulsbaserat heller. Om jag springer distans brukar jag starta klockan och springa så länge som jag har tänkt mig. Efter passet uppskattar jag distansen för att få ett hum om den totala veckomängden. På intervall
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 18:52Kan man vara FÖR prylnördig? 😉
Skämt åsido, vi har nog alla olika behov. Det är klart att det inte är något måste med senaste funktionsmaterialet i tightsen, klocka med pulsband och gps, smartfån med appar och mediaspelare, grymmaste vattentäta luren, sk
Kan man vara FÖR prylnördig? 😉
Skämt åsido, vi har nog alla olika behov. Det är klart att det inte är något måste med senaste funktionsmaterialet i tightsen, klocka med pulsband och gps, smartfån med appar och mediaspelare, grymmaste vattentäta luren, sk
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 20:57Lars, egentligen håller jag med dig, men eftersom du är en rutinerad löpare så är jag säker på att det blir skapligt rätt när du uppskattar vilken distans du har sprungit. Jag har själv svårt att avgöra i vilket tempo jag springer, vilket hade varit bra a
Lars, egentligen håller jag med dig, men eftersom du är en rutinerad löpare så är jag säker på att det blir skapligt rätt när du uppskattar vilken distans du har sprungit. Jag har själv svårt att avgöra i vilket tempo jag springer, vilket hade varit bra a
Quote from Funbeat user on 29 December 2012, 21:11Nej, pulsbandet är obekvämt och jobbigt. Så det undviker jag helst.
Nej, pulsbandet är obekvämt och jobbigt. Så det undviker jag helst.
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 15:49För mig går allt i perioder och omväxling förnöjer. Då jag började löpa på 80-talet tog jag tid på alla sträckor och noterade tiden (mentalt) men dokumenterade ingen träning. Efter många år då jag började känna mig stressad av klockan slutade jag ta tid ö
För mig går allt i perioder och omväxling förnöjer. Då jag började löpa på 80-talet tog jag tid på alla sträckor och noterade tiden (mentalt) men dokumenterade ingen träning. Efter många år då jag började känna mig stressad av klockan slutade jag ta tid ö
Quote from Funbeat user on 30 December 2012, 17:32Hade inte du flyttat?
Hade inte du flyttat?