Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÄr man (för) prylnördig
You need to log in to create posts and topics.

Bra tips där Rolle 🙂

Å apropå prylar så kom mina nya tights(2XU) igår från England, ett "superklipp"
Så passa på nu medans det är REA, fick betala 728:- BILLIGT BILLIGT
Men tyvärr tjejer så är det bara herrarnas som det är rea på....
Här är länken, å priserna är i SEK, å ing

Har inte haft löparknä sedan jag började med min Garmin heller.
Undrar om Garmin vet att de botar denna åkomma??

Nä, utan Garmin stannar löprundan. Känns helt onödigt att ens fundera på att springa utan Garmin.

Och badmintonmatcherna känns också ganska

Jag springer aldrig med Garmin och kör inte pulsbaserat heller. Om jag springer distans brukar jag starta klockan och springa så länge som jag har tänkt mig. Efter passet uppskattar jag distansen för att få ett hum om den totala veckomängden. På intervall

Kan man vara FÖR prylnördig? 😉
Skämt åsido, vi har nog alla olika behov. Det är klart att det inte är något måste med senaste funktionsmaterialet i tightsen, klocka med pulsband och gps, smartfån med appar och mediaspelare, grymmaste vattentäta luren, sk

Lars, egentligen håller jag med dig, men eftersom du är en rutinerad löpare så är jag säker på att det blir skapligt rätt när du uppskattar vilken distans du har sprungit. Jag har själv svårt att avgöra i vilket tempo jag springer, vilket hade varit bra a

Nej, pulsbandet är obekvämt och jobbigt. Så det undviker jag helst.

För mig går allt i perioder och omväxling förnöjer. Då jag började löpa på 80-talet tog jag tid på alla sträckor och noterade tiden (mentalt) men dokumenterade ingen träning. Efter många år då jag började känna mig stressad av klockan slutade jag ta tid ö

Hade inte du flyttat?