Quote from Guest on 24 June 2009, 09:51Hej! Har ni tips på något jag kan dricka/äta på morgonen ca en timma innan jag ska ut på min joggingtur? Jag har provat utan att äta men känner att jag skulle behöva få i mig någonting innan jag sticker. Vill inte bli mätt, utan bara få lite energi. 🙂
Hej! Har ni tips på något jag kan dricka/äta på morgonen ca en timma innan jag ska ut på min joggingtur? Jag har provat utan att äta men känner att jag skulle behöva få i mig någonting innan jag sticker. Vill inte bli mätt, utan bara få lite energi. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:01Ett glas mjölk eller en proteindrink? Det funkar för mig! Beror kanske också lite på hur långt du har tänkt att springa.
Ett glas mjölk eller en proteindrink? Det funkar för mig! Beror kanske också lite på hur långt du har tänkt att springa.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 10:29Drickyoghurt kanske?
Eller min favvofrukost - weetabix och mjölk! (L)
Drickyoghurt kanske?
Eller min favvofrukost - weetabix och mjölk! (L)
Quote from Fredric Lagerström on 24 June 2009, 10:341 timma innan skulle jag ta en tallrik fil med flingor av något slag.
1 timma innan skulle jag ta en tallrik fil med flingor av något slag.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 12:31En normal mängd vätska kan nog vara lämpligt för att inte starta kroppen utan att den fått något.
En normal mängd vätska kan nog vara lämpligt för att inte starta kroppen utan att den fått något.
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 12:56havregrynsgröt + en kopp kaffe brukar jag ta
havregrynsgröt + en kopp kaffe brukar jag ta
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 13:05Jag brukar dricka lite vatten och äter något litet sött de få gångerna jag springer på morgonen. Om jag skulle behöva gå upp en timme innan för att låta kroppen vänja sig vid maten och sen springa och sen ta mig till jobb så skulle jag behöver gå upp typ
Jag brukar dricka lite vatten och äter något litet sött de få gångerna jag springer på morgonen. Om jag skulle behöva gå upp en timme innan för att låta kroppen vänja sig vid maten och sen springa och sen ta mig till jobb så skulle jag behöver gå upp typ
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:261 tallrik youghurt med flingor, nötter och en banan. Två mackor med skinka och ost. Samt en stor kopp te. Fungerade utmärkt för mig en timme före tisdagens 20 km-runda.
Direkt efter passet och en snabbdusch så blev det en pastalunch samt en bit rabarber
1 tallrik youghurt med flingor, nötter och en banan. Två mackor med skinka och ost. Samt en stor kopp te. Fungerade utmärkt för mig en timme före tisdagens 20 km-runda.
Direkt efter passet och en snabbdusch så blev det en pastalunch samt en bit rabarber
Quote from Funbeat user on 24 June 2009, 14:49Åhh,, tänk om man kunde äta så mycket så närainpå ett pass!
Slippa tänka på att det ska gå en viss tid, hade varit skönt!
Åhh,, tänk om man kunde äta så mycket så närainpå ett pass!
Slippa tänka på att det ska gå en viss tid, hade varit skönt!
Quote from Jonny Persson on 24 June 2009, 15:04Att lära sig äta nära inpå eller under träning/tävling är en träningssak.
Att lära sig äta nära inpå eller under träning/tävling är en träningssak.