Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 00:01Jessie: Tillvänjning...att jag aldrig tänkt på det. Tack för idén, skall prova det asap. Har tränat löpning kontinuerligt och strukturerat i lite mer än ett år nu och mer eller mindre alltid kört på fastande mage. Det funkar ju men inte så bra som jag ege
Jessie: Tillvänjning...att jag aldrig tänkt på det. Tack för idén, skall prova det asap. Har tränat löpning kontinuerligt och strukturerat i lite mer än ett år nu och mer eller mindre alltid kört på fastande mage. Det funkar ju men inte så bra som jag ege
Quote from Catharina Brattlin on 30 June 2009, 00:38Stefan, kvalitetspass kör jag aldrig på morgonen. 🙂
Jag behöver x antal timmar för att ladda mentalt inför dessa, så väl som näringsmässigt.
Stefan, kvalitetspass kör jag aldrig på morgonen. 🙂
Jag behöver x antal timmar för att ladda mentalt inför dessa, så väl som näringsmässigt.
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2009, 01:00Jag ger upp...
Jag ger upp...
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 02:20(plockar upp Christers uppgivet kastade stafettpinne...)
Men Stefan... om du INTE tävlade med dig själv varje pass så skulle du ju med största sannolikhet undvika de anledningar till varför man inte förbättrar sig varje gång som du listar här:
"Är det s
(plockar upp Christers uppgivet kastade stafettpinne...)
Men Stefan... om du INTE tävlade med dig själv varje pass så skulle du ju med största sannolikhet undvika de anledningar till varför man inte förbättrar sig varje gång som du listar här:
"Är det s
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2009, 09:12OK, jag skriver kort en sista gång så får ni tänka själv om ni vill:
Att träna är INTE att försöka springa/eller nåt annat så fort/långt/högt som möjligt varje gång. Att träna är BL.A. att anstränga muskler över det normala MEN OCKSÅ ATT nöta in teknik, A
OK, jag skriver kort en sista gång så får ni tänka själv om ni vill:
Att träna är INTE att försöka springa/eller nåt annat så fort/långt/högt som möjligt varje gång. Att träna är BL.A. att anstränga muskler över det normala MEN OCKSÅ ATT nöta in teknik, A
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 09:52Sylvia: Det blir ju inte så för mig heller pga matstatusen. Men däremot vill jag köra även dessa på morgonen då jag oftast är mer taggad och motiverad än vad jag är senare på eftermiddagen. På eftermiddagen finns det alltid fler ursäkter till att inte trä
Sylvia: Det blir ju inte så för mig heller pga matstatusen. Men däremot vill jag köra även dessa på morgonen då jag oftast är mer taggad och motiverad än vad jag är senare på eftermiddagen. På eftermiddagen finns det alltid fler ursäkter till att inte trä
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 10:01Christer: Javisst är det så, jag har inte uteslutit det du säger bara för att jag har påstått att jag vill "tävla" mot mig själv. Men däremot de passen där jag kan göra det så vill jag göra det. Då jag tränar en del annat (behöver av olika anledningar var
Christer: Javisst är det så, jag har inte uteslutit det du säger bara för att jag har påstått att jag vill "tävla" mot mig själv. Men däremot de passen där jag kan göra det så vill jag göra det. Då jag tränar en del annat (behöver av olika anledningar var
Quote from Elias Engqvist on 30 June 2009, 10:12Jorå, du har säkert koll - vi uttrycker oss alla oklart ibland - fast det är många som tror att träning är att ge järnet varje gång - punkt slut.
Det är det jag tycker är lite synd - för det kanske funkar något sånär med rätt bakgrund och när man är ung.
Jorå, du har säkert koll - vi uttrycker oss alla oklart ibland - fast det är många som tror att träning är att ge järnet varje gång - punkt slut.
Det är det jag tycker är lite synd - för det kanske funkar något sånär med rätt bakgrund och när man är ung.
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 14:26Stefan: Du får väl ge dig ut och leta rätt på lite fler rundor då? Variation is key! (H) Men det var ju bra att det bara var exempel du skrev där. Ibland är text en sån trubbig form av kommunikation helt enkelt...
Stefan: Du får väl ge dig ut och leta rätt på lite fler rundor då? Variation is key! (H) Men det var ju bra att det bara var exempel du skrev där. Ibland är text en sån trubbig form av kommunikation helt enkelt...
Quote from Funbeat user on 1 July 2009, 10:25Personligen gör jag ofta bra tider då jag springer innan frukost endast med ett glas kallt vatten i magen. Dock kör jag aldrig några rundr över 8km på fastande mage.
De dagar jag vaknar och känner mig låg på energi brukar det fungera utmärkt med ett gla
Personligen gör jag ofta bra tider då jag springer innan frukost endast med ett glas kallt vatten i magen. Dock kör jag aldrig några rundr över 8km på fastande mage.
De dagar jag vaknar och känner mig låg på energi brukar det fungera utmärkt med ett gla