Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 15:57Oboy hit och oboy dit. Det är MJÖLKEN de vill åt, inte chokladen!
Jag dricker mjölk, eller tar mig en tallrik weetabix direkt när jag kommer hem. Funkar!
Oboy hit och oboy dit. Det är MJÖLKEN de vill åt, inte chokladen!
Jag dricker mjölk, eller tar mig en tallrik weetabix direkt när jag kommer hem. Funkar!
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:12det är väl bra att direkt efter passet få i sig typ vatten med så snabba kolhydrater som möjligt?
det är väl bra att direkt efter passet få i sig typ vatten med så snabba kolhydrater som möjligt?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:14Efterförbränningen ska inte ignoreras.
Efterförbränningen ska inte ignoreras.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:15Läste på en amerikanska Utra site där de rekomenderade oboj som återhämtningsdryck, klart bättre än andra drycker.
Läste på en amerikanska Utra site där de rekomenderade oboj som återhämtningsdryck, klart bättre än andra drycker.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:24Utra site?
Utra site?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 16:29Marabou?
Marabou?
Quote from Catharina Brattlin on 18 October 2009, 17:10O´Boy är en gammal trotjänare hos mig. Det drack jag långt innan jag visste att det fanns speciella återhämtningsdrycker.
Och ja, en halv liter motsvarar ungefär vad som behövs för optimal återhämtning. Jag har räknat på det. 😉
O´Boy är en gammal trotjänare hos mig. Det drack jag långt innan jag visste att det fanns speciella återhämtningsdrycker.
Och ja, en halv liter motsvarar ungefär vad som behövs för optimal återhämtning. Jag har räknat på det. 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:17Sorry, det ska vara Ultra site dvs personer som springer 50/100 miles som rekomenderade detta som återhämtnings dryck.
Det var inte Oboj som de direkt rekomenderade eftersom det inte finns exakt det märket, utan en liknande produkt som finns i Usa. T
Sorry, det ska vara Ultra site dvs personer som springer 50/100 miles som rekomenderade detta som återhämtnings dryck.
Det var inte Oboj som de direkt rekomenderade eftersom det inte finns exakt det märket, utan en liknande produkt som finns i Usa. T
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:23Jag förstod 😉
Jag hittade bara inte siten under varken utra eller ultra?
Jag förstod 😉
Jag hittade bara inte siten under varken utra eller ultra?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 17:28Är det propertionerna med mjölk och socker som gör den så bra? Eller har kakao nån fördel?
Är det propertionerna med mjölk och socker som gör den så bra? Eller har kakao nån fördel?