Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 18:53För att O´boy är dare och billigare?
För att O´boy är dare och billigare?
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 18:54Mot kan iaf inte jag säga att det är men det är iaf mer ekonomiskt försvarbart med Oboy.
Mot kan iaf inte jag säga att det är men det är iaf mer ekonomiskt försvarbart med Oboy.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:13Nähädå...!!??....K-G du och jag vi kör vårt utsökt delikata recept..körv ska det vara å så.."detta kräva dessa drycker..!" A. Engström..hehe..;););)
Nähädå...!!??....K-G du och jag vi kör vårt utsökt delikata recept..körv ska det vara å så.."detta kräva dessa drycker..!" A. Engström..hehe..;););)
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:15Det är mjölken som innehåller alla viktiga aminosyror i hög koncentration och sockret för snabba kolhydrater. Ultimata återhämtningsdrycken enligt Michael Svensson (Umeå universitet) är mjölk 3 dl ihopblandad med blåbärssoppa 3 dl 🙂
Det är mjölken som innehåller alla viktiga aminosyror i hög koncentration och sockret för snabba kolhydrater. Ultimata återhämtningsdrycken enligt Michael Svensson (Umeå universitet) är mjölk 3 dl ihopblandad med blåbärssoppa 3 dl 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:25Lactos måste spjälkas först innan det omvandlas till glukos. Det tar tid och då är sockret i O´boy snabbare.
Lactos måste spjälkas först innan det omvandlas till glukos. Det tar tid och då är sockret i O´boy snabbare.
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:26Skit i vad alla s.k. experter skriver eller säger.
Det ni vill ha efter ett hårt pass - ät och drick detta.
Den positiva effekten av att njuta av nåt gött ger bra mycket mer än att tro på experterna.F-n, jag är 71 och fixar 50 mil på en vecka.
Dessuto
Skit i vad alla s.k. experter skriver eller säger.
Det ni vill ha efter ett hårt pass - ät och drick detta.
Den positiva effekten av att njuta av nåt gött ger bra mycket mer än att tro på experterna.
F-n, jag är 71 och fixar 50 mil på en vecka.
Dessuto
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:31Nä men K-G...kan vi inte komma överrens typ och kanske liksom mötas på halva vägen....Typ varm oboy å så en liten skvätt rom i den....tja typ efter lördagsträningen...Vad sägs om detta farbrorn;););)
Nä men K-G...kan vi inte komma överrens typ och kanske liksom mötas på halva vägen....Typ varm oboy å så en liten skvätt rom i den....tja typ efter lördagsträningen...Vad sägs om detta farbrorn;););)
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:52OK Kjelle.
Ännu bättre vore ju om vi tokstollar kunde få med oss några av de, som vet så mycket bättre.
Vi "galningar" garvar definitivt oftare.
Hoppas de åtminstone drar på smilbandet - om än under tvång.
Det var att ta i, men jag hoppas de ursäktar m
OK Kjelle.
Ännu bättre vore ju om vi tokstollar kunde få med oss några av de, som vet så mycket bättre.
Vi "galningar" garvar definitivt oftare.
Hoppas de åtminstone drar på smilbandet - om än under tvång.
Det var att ta i, men jag hoppas de ursäktar m
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 19:57Ni e för härliga!(H:)
Det är inte utan att gåbbar som er gör en totalt orädd för ålder, snarare tvärtom! BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/agreement/1.gif
Ni e för härliga!(H:)
Det är inte utan att gåbbar som er gör en totalt orädd för ålder, snarare tvärtom! BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/agreement/1.gif
Quote from Funbeat user on 18 October 2009, 20:10Manne.
Jag bugar och tackar på Kjelles och mina vägnar.
Manne.
Jag bugar och tackar på Kjelles och mina vägnar.