Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningÅterhämtningsdryck
You need to log in to create posts and topics.

För att O´boy är dare och billigare?

Mot kan iaf inte jag säga att det är men det är iaf mer ekonomiskt försvarbart med Oboy.

Nähädå...!!??....K-G du och jag vi kör vårt utsökt delikata recept..körv ska det vara å så.."detta kräva dessa drycker..!" A. Engström..hehe..;););)

Det är mjölken som innehåller alla viktiga aminosyror i hög koncentration och sockret för snabba kolhydrater. Ultimata återhämtningsdrycken enligt Michael Svensson (Umeå universitet) är mjölk 3 dl ihopblandad med blåbärssoppa 3 dl 🙂

Lactos måste spjälkas först innan det omvandlas till glukos. Det tar tid och då är sockret i O´boy snabbare.

Skit i vad alla s.k. experter skriver eller säger.

Det ni vill ha efter ett hårt pass - ät och drick detta.
Den positiva effekten av att njuta av nåt gött ger bra mycket mer än att tro på experterna.

F-n, jag är 71 och fixar 50 mil på en vecka.

Dessuto

Nä men K-G...kan vi inte komma överrens typ och kanske liksom mötas på halva vägen....Typ varm oboy å så en liten skvätt rom i den....tja typ efter lördagsträningen...Vad sägs om detta farbrorn;););)

OK Kjelle.

Ännu bättre vore ju om vi tokstollar kunde få med oss några av de, som vet så mycket bättre.

Vi "galningar" garvar definitivt oftare.

Hoppas de åtminstone drar på smilbandet - om än under tvång.
Det var att ta i, men jag hoppas de ursäktar m

Ni e för härliga!(H:)

Det är inte utan att gåbbar som er gör en totalt orädd för ålder, snarare tvärtom! BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/agreement/1.gif

Manne.

Jag bugar och tackar på Kjelles och mina vägnar.