Quote from Guest on 13 April 2008, 17:58Jag har sedan tonåren haft problem med termostaten...har aldrig kunnst ha täckjacka (riktig vinter jacka) för att jag alltid blivit genomsvettig av att bara gå ett par hundra meter. Men trodde att det var "tonårs problem" hormoner och sånt krafs.
Men nu n
Jag har sedan tonåren haft problem med termostaten...har aldrig kunnst ha täckjacka (riktig vinter jacka) för att jag alltid blivit genomsvettig av att bara gå ett par hundra meter. Men trodde att det var "tonårs problem" hormoner och sånt krafs.
Men nu n
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:08Om det hade varit jag så hade jag gått till Vårdcentralen så hade de fått ta prover.
Kanske finns det några mediciner som du kan få som gör att du inte blir lika varm.
Om det hade varit jag så hade jag gått till Vårdcentralen så hade de fått ta prover.
Kanske finns det några mediciner som du kan få som gör att du inte blir lika varm.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:15Tack för tipset! 🙂 ja, det är kanske bästa att gå till läkaren....
Tack för tipset! 🙂 ja, det är kanske bästa att gå till läkaren....
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:15Oj, va knasigt. Jag kan inte lysa ljus på din fråga men ville bara säga att jag är ytterligheten åt andra hållet och fick både en och två blickar idag när jag gick med mössa och vantar i solskenet... men det blåste faktiskt kallt :D.
Obehandlad hög ämnes
Oj, va knasigt. Jag kan inte lysa ljus på din fråga men ville bara säga att jag är ytterligheten åt andra hållet och fick både en och två blickar idag när jag gick med mössa och vantar i solskenet... men det blåste faktiskt kallt :D.
Obehandlad hög ämnes
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:18Ja, men heller har jag vantar och mössa än att springa halvt naken i "vårkylan"...fniss. 🙂 Tack för länken...ska absolut kika på det hela.
Jag har själv funderat på om det kan vara ngt sådant...
Ja, men heller har jag vantar och mössa än att springa halvt naken i "vårkylan"...fniss. 🙂 Tack för länken...ska absolut kika på det hela.
Jag har själv funderat på om det kan vara ngt sådant...
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:35AM och jag vet en kille som cyklar i kortbyxor och kortärmad tröja under den kallare halvan av året... På sommaren har han bara kortbyxor. Och det är väl mest för anständighetens skull, får jag en känsla av.
AM och jag vet en kille som cyklar i kortbyxor och kortärmad tröja under den kallare halvan av året... På sommaren har han bara kortbyxor. Och det är väl mest för anständighetens skull, får jag en känsla av.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:36Ja, det verkar definitivt krångligare att va sådär varm av sig.
Tycker nog du ska prata med en läkare.
Ja, det verkar definitivt krångligare att va sådär varm av sig.
Tycker nog du ska prata med en läkare.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:41Ann Marie: ja, det är nog bäst.......man vill ju inte gå under namnet "svett zandra" ;-)...näe skämt åt sido, det som är mest jobbigt är väl att man tappar fokus och fart på grund av detta........man vill ju så gärna ha bra resultat!!! Dessutom är det ju
Ann Marie: ja, det är nog bäst.......man vill ju inte gå under namnet "svett zandra" ;-)...näe skämt åt sido, det som är mest jobbigt är väl att man tappar fokus och fart på grund av detta........man vill ju så gärna ha bra resultat!!! Dessutom är det ju
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:47Klädångesten är extra jobbig när man inte är som alla andra. Jag har låtit mig övertalas ett par gånger att inte ta på mig så mycket och jag har ångrat det lika många gånger.
En kropp som beter sig så konstigt att man tappar fokus är än mer irriterande.
Klädångesten är extra jobbig när man inte är som alla andra. Jag har låtit mig övertalas ett par gånger att inte ta på mig så mycket och jag har ångrat det lika många gånger.
En kropp som beter sig så konstigt att man tappar fokus är än mer irriterande.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 18:51Om det är så att du nyss börjat träna, så kan jag lugna dig med att man inte blir lika varm eller svettas lika mycket när man fått bättre kondition.
När jag några enstaka gånger sprang förr om åren, innan jag hade börjat träna på allvar, så kunde en gans
Om det är så att du nyss börjat träna, så kan jag lugna dig med att man inte blir lika varm eller svettas lika mycket när man fått bättre kondition.
När jag några enstaka gånger sprang förr om åren, innan jag hade börjat träna på allvar, så kunde en gans