Quote from Eric Jacobsson on 14 April 2008, 10:04Ååå vad fint sagt! 😛
Ååå vad fint sagt! 😛
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:06Visst är det?
Själv är jag illvarm när jag tagit mig till jobbet till exempel.
Enklaste är att ha med torr tröja och dyka in på toaletten och fräscha upp sig lite.
Visst är det?
Själv är jag illvarm när jag tagit mig till jobbet till exempel.
Enklaste är att ha med torr tröja och dyka in på toaletten och fräscha upp sig lite.
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:14Va fint. Ungefär som "women faint but men pass out".
Fast ombyte funkar bara om man inte eftersvettas som en gris (?) som jag och Fny. När jag cyklade eller sprang till jobbet duschade och bytte jag alltid om men det spelade ingen roll för en halvtimme s
Va fint. Ungefär som "women faint but men pass out".
Fast ombyte funkar bara om man inte eftersvettas som en gris (?) som jag och Fny. När jag cyklade eller sprang till jobbet duschade och bytte jag alltid om men det spelade ingen roll för en halvtimme s
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:15Det där gör jag också, Lingling, det är ytterst praktiskt. Men ganska störigt att det ska behövas heh
Det där gör jag också, Lingling, det är ytterst praktiskt. Men ganska störigt att det ska behövas heh
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 10:18Ja efter träningspass så är det en annan sak, jag hade mindre än tio minuter på cykel till jobbet, och gick på 25 ... fast ryggsäcken hjälpte nog till.
Men undertröja håller jag med om, det hjälper till att reglera också tycker jag.
Ja efter träningspass så är det en annan sak, jag hade mindre än tio minuter på cykel till jobbet, och gick på 25 ... fast ryggsäcken hjälpte nog till.
Men undertröja håller jag med om, det hjälper till att reglera också tycker jag.
Quote from Camilla Höög on 14 April 2008, 11:22Att använda L2-kläder när du ska hålla nere temperaturen låter inte helt rätt. L2 har som främsta uppgift att värma. Använd hellre L1 och L3 (vid behov). Som L1 rekommenderar jag Crafts senaste Extreme som jag är supernöjd med. Tunn, kyler då det är varmt
Att använda L2-kläder när du ska hålla nere temperaturen låter inte helt rätt. L2 har som främsta uppgift att värma. Använd hellre L1 och L3 (vid behov). Som L1 rekommenderar jag Crafts senaste Extreme som jag är supernöjd med. Tunn, kyler då det är varmt
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 11:44Tack för tipset Anders!! 🙂
Tack för tipset Anders!! 🙂