Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:00Rasmus: Ja, jag tänkte så till att börja med..... men jag springer ca 3-4 gånger i veckan och har gjort det sedan slutet oktober. Först kände jag att visst, dålig kondis.....men sen har det bara forsatt. Jag vet speciellt en gång när jag kämpa som satan m
Rasmus: Ja, jag tänkte så till att börja med..... men jag springer ca 3-4 gånger i veckan och har gjort det sedan slutet oktober. Först kände jag att visst, dålig kondis.....men sen har det bara forsatt. Jag vet speciellt en gång när jag kämpa som satan m
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:10Det bästa med att vara tränad är att svettningen startar med en gång så kylningen fungerar.
Det bästa med att vara tränad är att svettningen startar med en gång så kylningen fungerar.
Quote from Catharina Brattlin on 13 April 2008, 19:12Zandra, jag tror inte det är något som helst fel på Dig. Det Du beskriver är exakt sådan som jag är. Nu under vintern har jag sprungit i mina vanliga (tunna) tights enda ner till 4-5 minusgrader utan att frysa. Upptill har jag endast haft en långärmad fun
Zandra, jag tror inte det är något som helst fel på Dig. Det Du beskriver är exakt sådan som jag är. Nu under vintern har jag sprungit i mina vanliga (tunna) tights enda ner till 4-5 minusgrader utan att frysa. Upptill har jag endast haft en långärmad fun
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:23Oh, nice att höra att det finns fler som jag!!!! 🙂 då kanske jag är helt kärnfrisk!!......Antar att man får borse från allas blickar när man springer så tunt klädd!! :-)......Ja, jisses...mitt hår är dyblött efter en runda så det känner jag igen.
Ofts f
Oh, nice att höra att det finns fler som jag!!!! 🙂 då kanske jag är helt kärnfrisk!!......Antar att man får borse från allas blickar när man springer så tunt klädd!! :-)......Ja, jisses...mitt hår är dyblött efter en runda så det känner jag igen.
Ofts f
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:28Zandra
Det enda knasiga verkar vara att Du inte kan bestämma var Du hör hemma "Hbg & Gbg" 😉
Fast då är vi två eftersom jag jobbar i Umeå & har familjen i Göteborg. Så frågan är vem som är knasigast 😀
Zandra
Det enda knasiga verkar vara att Du inte kan bestämma var Du hör hemma "Hbg & Gbg" 😉
Fast då är vi två eftersom jag jobbar i Umeå & har familjen i Göteborg. Så frågan är vem som är knasigast 😀
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:42Harald!
Ja, du har så rätt!!! snacka om att vara splittrad! 🙂
Men vad gör man inte när man blir erbjuden ett bra jobb;-)
Att veckopendla är faktiskt betyligt lättare än jag trodde.....det mest positiva är väl att jag kom igång med min träning ordentlig
Harald!
Ja, du har så rätt!!! snacka om att vara splittrad! 🙂
Men vad gör man inte när man blir erbjuden ett bra jobb;-)
Att veckopendla är faktiskt betyligt lättare än jag trodde.....det mest positiva är väl att jag kom igång med min träning ordentlig
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:42Hur som helst tack för alla svar!!.......man blir så glad av att få respons. 🙂 (t+)
Hur som helst tack för alla svar!!.......man blir så glad av att få respons. 🙂 (t+)
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 19:51Men Sylvia, vid samma prestandanivå fattar du väl!? Det är en enorm skillnad mellan otränad och vältränad på den fronten.
Men Sylvia, vid samma prestandanivå fattar du väl!? Det är en enorm skillnad mellan otränad och vältränad på den fronten.
Quote from Therese Linner on 13 April 2008, 19:57Zandra, jag är lika dan. Jag kör likt Sylvia enbart i mina tights, funktionströja och min vårjacka. Jag blir rejält varm och har heller inte sprungit med mössa eller vantar... Vi är fler.
Zandra, jag är lika dan. Jag kör likt Sylvia enbart i mina tights, funktionströja och min vårjacka. Jag blir rejält varm och har heller inte sprungit med mössa eller vantar... Vi är fler.
Quote from Urban Nilsson on 13 April 2008, 20:00Skriv in mig i listan. Funbeat t-shirt, vindjacka, tights. Ingen mössa, inga vantar. Kokar efter 5 km.
Skriv in mig i listan. Funbeat t-shirt, vindjacka, tights. Ingen mössa, inga vantar. Kokar efter 5 km.