Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:24Klär mig för varmt? Nja....som sagt, ute under vinterlöpning ned mot -10: underställ (tunt i funktionsmaterial), löpartights, _tunn_ löparjacka (ofodrad!) och mössa. Inne: funktions t-shirt, tre-kvartsbyxor eller shorts i funktionsmaterial.
Skulle jag kl
Klär mig för varmt? Nja....som sagt, ute under vinterlöpning ned mot -10: underställ (tunt i funktionsmaterial), löpartights, _tunn_ löparjacka (ofodrad!) och mössa. Inne: funktions t-shirt, tre-kvartsbyxor eller shorts i funktionsmaterial.
Skulle jag kl
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:30Jag undrar varför man har vita ränder på kläderna och i ansiktet när man har ansträngt sig lite på cyklen?
Jag undrar varför man har vita ränder på kläderna och i ansiktet när man har ansträngt sig lite på cyklen?
Quote from Lotta W on 13 April 2008, 22:31Man har spillt sportdryck 😉
Man har spillt sportdryck 😉
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:35Dricker ytterst sällan sportdryck, inte ens Pucko även om man kan tro det.
Dricker ytterst sällan sportdryck, inte ens Pucko även om man kan tro det.
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:37Jag har ett fint vitt "puder" i ansiktet då det torkat efter att jag svettats......alltid trevigt med lite saltutfällningar 😉
Jag har ett fint vitt "puder" i ansiktet då det torkat efter att jag svettats......alltid trevigt med lite saltutfällningar 😉
Quote from antti5303@gmail.com on 13 April 2008, 22:37Tights, underställströja och tunn jacka ner till ett par minusgrader tycker jag verkar helt normalt.
Är det 0 eller kallare brukar jag ha supertunn mössa och vantar det första kilometrarna men så åker de nästan alltid av.Såg att flera körde GBG x-countr
Tights, underställströja och tunn jacka ner till ett par minusgrader tycker jag verkar helt normalt.
Är det 0 eller kallare brukar jag ha supertunn mössa och vantar det första kilometrarna men så åker de nästan alltid av.
Såg att flera körde GBG x-countr
Quote from Funbeat user on 13 April 2008, 22:44Ok, då kan jag som jämförelse med Josefin beskriva min klädsel vid ca 5 plusgrader. Två lager tajts. Kortärmad tröja och utanpå det en långärmad tröja (lager 2-typ). Fingervantar i syntetull. Springer jag i detta blir jag lätt fuktig på ryggen, axlarna oc
Ok, då kan jag som jämförelse med Josefin beskriva min klädsel vid ca 5 plusgrader. Två lager tajts. Kortärmad tröja och utanpå det en långärmad tröja (lager 2-typ). Fingervantar i syntetull. Springer jag i detta blir jag lätt fuktig på ryggen, axlarna oc
Quote from Eric Jacobsson on 14 April 2008, 08:40Jag svettas väldigt lätt och väldigt mycket. I träningssammanhagng tycker jag inte att det gör någonting, men det är faktiskt mycket besvärande i övrigt. Har nästan utvecklat fobi för att komma till plugget med svettfläckar över större delen av överkroppe
Jag svettas väldigt lätt och väldigt mycket. I träningssammanhagng tycker jag inte att det gör någonting, men det är faktiskt mycket besvärande i övrigt. Har nästan utvecklat fobi för att komma till plugget med svettfläckar över större delen av överkroppe
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 08:45Dito, Fny! Jag vet vad du menar......grått, en färg som jag egentligen gillar, går bort när det gäller tröjor 😉
Dito, Fny! Jag vet vad du menar......grått, en färg som jag egentligen gillar, går bort när det gäller tröjor 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 09:54Hur var det, "men sweat, ladies perspire, dancers just glow a little." 😉
Hur var det, "men sweat, ladies perspire, dancers just glow a little." 😉