Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:07Det klarar jag aldrig Fia så du måste vara mer korkad än jag, haha.....
Det klarar jag aldrig Fia så du måste vara mer korkad än jag, haha.....
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:09Ja Maria, jag är ett lättlurat pucko ibland. På gott och ont... 😀
Ja Maria, jag är ett lättlurat pucko ibland. På gott och ont... 😀
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 21:42Lurad? Det är ju själva grunden i mental träning! Det är ju en jättebra inre bild. Underskatta inte effekten av sånt! Precis som Fia-Lotta säger kan det gå undan som fan då 🙂
Lurad? Det är ju själva grunden i mental träning! Det är ju en jättebra inre bild. Underskatta inte effekten av sånt! Precis som Fia-Lotta säger kan det gå undan som fan då 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 21:54Vi skojade bara, Fredrika.
Vi skojade bara, Fredrika.
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 22:02Puh, vilken tur.
Puh, vilken tur.
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 07:13Fast jag måste erkänna att jag kände mig lite rosa om kinderna när jag såg vad jag skrivit - var rädd att ni tycker jag är löjlig när jag plockar fram sådana bilder. Jag har massor i min hjärnbank som jag använder hela tiden..... (H)
Fast jag måste erkänna att jag kände mig lite rosa om kinderna när jag såg vad jag skrivit - var rädd att ni tycker jag är löjlig när jag plockar fram sådana bilder. Jag har massor i min hjärnbank som jag använder hela tiden..... (H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 10:25Nej men Fia - dessa bilder är ju en styrka inte en......löja....eh...... är det ett svenskt ord?
EDIT: jag vet att det är en fisk.... men det var inte en fisk jag menade. Äh, lägger ner 😉
Nej men Fia - dessa bilder är ju en styrka inte en......löja....eh...... är det ett svenskt ord?
EDIT: jag vet att det är en fisk.... men det var inte en fisk jag menade. Äh, lägger ner 😉
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 12:25Jag är fisk! (stjärntecknet alltså) 😀
Jag är fisk! (stjärntecknet alltså) 😀
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 13:24Men ingen löja!
OT rejält, eller? (H)
Men ingen löja!
OT rejält, eller? (H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2009, 18:25Kanske slamkrypare...???
Kanske slamkrypare...???