Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 20:54Jag skrev att de som inte vill "outa" kan skriva privat meddelande till mig (jag är expert på att hålla käft och radera och förtränga).
Och oavsett hur kort man är, är pluttiga 60 kg lite att bära på jämfört med 80 och 90 och uppåt - sådeså 🙂
Jag skrev att de som inte vill "outa" kan skriva privat meddelande till mig (jag är expert på att hålla käft och radera och förtränga).
Och oavsett hur kort man är, är pluttiga 60 kg lite att bära på jämfört med 80 och 90 och uppåt - sådeså 🙂
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 20:57Ap ap ap Lena M J.... nog var det väl ändå jag som först började ursäkta mig för min övervikt! 😉
Men jag erkänner, jag blir G L A D att se att smalisar springer på ungefär samma tider som jag - och inbillar mig att jag kan kapa några minuter på 10 kg mi
Ap ap ap Lena M J.... nog var det väl ändå jag som först började ursäkta mig för min övervikt! 😉
Men jag erkänner, jag blir G L A D att se att smalisar springer på ungefär samma tider som jag - och inbillar mig att jag kan kapa några minuter på 10 kg mi
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 21:02Jag håller med dig Lena. Fy sjuttsingen vad mycket jobbigare att springa och väga 80-90 kg. Det är som om jag skulle ha en ryggsäck som vägde 25-35 kg på ryggen - jag skulle inte ta mig en mil tror jag. Nu går det väl inte att tänka så eftersom mina muskl
Jag håller med dig Lena. Fy sjuttsingen vad mycket jobbigare att springa och väga 80-90 kg. Det är som om jag skulle ha en ryggsäck som vägde 25-35 kg på ryggen - jag skulle inte ta mig en mil tror jag. Nu går det väl inte att tänka så eftersom mina muskl
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 21:03Tack fiffi (L)
Tack fiffi (L)
Quote from Funbeat user on 12 January 2009, 21:07Maria: (L)
Maria: (L)
Quote from Catharina Brattlin on 12 January 2009, 21:13Meh!! Vad ska JAG skylla på då? (H)
Jag har insett, efter att ha läst denna tråden, att för mig är det blod, svett och tårar som gäller.
Men jag jobbar på det! 🙂
Meh!! Vad ska JAG skylla på då? (H)
Jag har insett, efter att ha läst denna tråden, att för mig är det blod, svett och tårar som gäller.
Men jag jobbar på det! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 19:37Mitt snabbaste ligger runt timmen men jag har heller aldrig satsat på att slå någon tid. Men blir lite peppad nu för att se hur snabbt jag skulle klara av den om jag satsade. Tror att det skulle gå på 55 nu. Jag tränar mest uthållighet och att orka hålla
Mitt snabbaste ligger runt timmen men jag har heller aldrig satsat på att slå någon tid. Men blir lite peppad nu för att se hur snabbt jag skulle klara av den om jag satsade. Tror att det skulle gå på 55 nu. Jag tränar mest uthållighet och att orka hålla
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 19:46Sylvia: För vem är det inte blod, svett och tårar som gäller? Suck.... 😀
Sylvia: För vem är det inte blod, svett och tårar som gäller? Suck.... 😀
Quote from Catharina Brattlin on 14 January 2009, 19:56Fia-Lotta, Du har rätt. Och det är ju vägen mot målet som är det svettiga, blodiga, tåriga och roliga! 🙂
Fia-Lotta, Du har rätt. Och det är ju vägen mot målet som är det svettiga, blodiga, tåriga och roliga! 🙂
Quote from Funbeat user on 14 January 2009, 20:05Ja visst är det kuligt!
När jag sprang intervaller igång visualiserade jag mig själv som stark, smidig med spelande muskler - ståendes i ett startblock på en löparbana. J-ar vad det gick undan då - man är bra korkad och lättlurad ibland. 😀
Ja visst är det kuligt!
När jag sprang intervaller igång visualiserade jag mig själv som stark, smidig med spelande muskler - ståendes i ett startblock på en löparbana. J-ar vad det gick undan då - man är bra korkad och lättlurad ibland. 😀