Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Tack alla. Skall bli roligt att se var man landar. Att jag redan är framme beror säkert på stor del till de 10 dagar jag spenderade i Portugal i början på året. Avverkade väl ca 18mil under den tiden.
Jenny du skall se att nästa är blir det säkert 1000+ e

Tack hörni!
Inte här inne så ofta nuförtiden. Saneringen av första fyllningen i slutet på oktober verkar ha gått bra. Oregelbunden puls har inte kommit tillbaka, puh! Varit lite orolig där känner jag.

Försökt komma igång lite med träningen nu när jag ork

Tack Mats!
78 mil nu... Jag försöker bromsa, jag åker ju till USA och vandrar i två veckor, så det lär inte bli så mycket löpning. Måste vara rädd om kroppen.
85-90 mil blir nog lagom och så blir det 150 mil i mål för nästa år. Det är en hyfsad ökning, v

Försöker öka långsamt Jenny. Alltid svårt när huvudet vill mer än vad kroppen klarar av. Går i alla fall framåt :-).
Varit och åkt lite skidor de senaste veckorna då det funkar bättre. Men än så länge korta pass, håller mig till 3 - 5 km.

Slutet närmar sig.
Alla är verkligen duktiga.
Med dagens 12 km så är jag äntligen ifatt och i fas med årsmålet. Har jagat sen i augusti

Snyggt Franz!
(t+)

Snyggt jobbat Franz (t+) och en dryg månad att dra ifrån.

Tjångelibång! Sprängde just trippeln.
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/579139d3adac4b239230800e53d66085.jpg

Carin, bra att höra att det går framåt.
Tadenulugnt och kom ihåg att prehab är mycket kuligare än rehab..

Fett Franz! 😀

Jag firar med Ka

Oj, grattis Illbatting! Själv är jag glad att jag passerade 1234 nyligen. Vore kul om jag klarade 1000 miles men det blir nog svårt...

Coolt med klarade mål.

Själv passerade jag mitt årsmål på 120mil under morgonens milrunda, första längre runda på jättelänge efter lite problem med ena smalbenet. Skönt väder också.

Stor chans för firabira ikväll.

-Jimmy