Quote from Funbeat user on 5 November 2016, 16:06Christer, jag tänkte på Björkliden:
https://www.teamnordictrail.se/loparresor/bjorkliden/
You know you love it! Come run with me!
Kram,
Jenny
Christer, jag tänkte på Björkliden:
https://www.teamnordictrail.se/loparresor/bjorkliden/
You know you love it! Come run with me!
Kram,
Jenny
Quote from Elias Engqvist on 5 November 2016, 20:49Jo, jag förstod 🙂 Det verkar lite onödigt dyrt... Får se 🙂
Jo, jag förstod 🙂 Det verkar lite onödigt dyrt... Får se 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2016, 11:23Onödigt dyrt, men onödigt skojigt och med bästa, härligaste ledarna!
Det unnar jag mig!Något år kommer jag säkert att tälta och springa själv, men känner att jag måste vara mer genomtränad för det, formen är definitivt inte där jag vill att den ska vara
Onödigt dyrt, men onödigt skojigt och med bästa, härligaste ledarna!
Det unnar jag mig!
Något år kommer jag säkert att tälta och springa själv, men känner att jag måste vara mer genomtränad för det, formen är definitivt inte där jag vill att den ska vara
Quote from Funbeat user on 8 November 2016, 17:39Årets mål färdigt >2000km. Får jag lägga mig på soffan resten av året nu. Firandet får väl vänta till helgen
Årets mål färdigt >2000km. Får jag lägga mig på soffan resten av året nu. Firandet får väl vänta till helgen
Quote from Funbeat user on 8 November 2016, 21:39Mats N,
Grattis! Förnämligt sprunget! Det kan vara klokt att spara firandet till helgen!
Själv har jag idag uppnått 747,83 km, vilket jag måste säga att jag ändå är nöjd med! Det är mer än väntat med tanke på mina möjligheter att springa!
Spring snygg
Mats N,
Grattis! Förnämligt sprunget! Det kan vara klokt att spara firandet till helgen!
Själv har jag idag uppnått 747,83 km, vilket jag måste säga att jag ändå är nöjd med! Det är mer än väntat med tanke på mina möjligheter att springa!
Spring snygg
Quote from Elias Engqvist on 8 November 2016, 22:23Grattis Mats, själv har jag uppnått 1157km vilket är lite före även schemat för 1234km/år... Vi får se vad det blir 🙂
Firar gör jag lite då och då - för säkerhets skull!
Grattis Mats, själv har jag uppnått 1157km vilket är lite före även schemat för 1234km/år... Vi får se vad det blir 🙂
Firar gör jag lite då och då - för säkerhets skull!
Quote from Funbeat user on 9 November 2016, 08:11Grattis Mats! 😀 (t+)
Det verkar tyvärr inte som att man kan säga det samma till USA i dag..
Grattis Mats! 😀 (t+)
Det verkar tyvärr inte som att man kan säga det samma till USA i dag..
Quote from Funbeat user on 9 November 2016, 09:07Grymt, Mats!
Själv har jag precis passerat 1100 km och det gjordes med nya skor 🙂
Det har varit lite sisådär med löpning på senare tid, egentligen efter Hässelby. En hälsena som har spökat lite. Men det avhjälptes med två besök hos världens bästa fysio
Grymt, Mats!
Själv har jag precis passerat 1100 km och det gjordes med nya skor 🙂
Det har varit lite sisådär med löpning på senare tid, egentligen efter Hässelby. En hälsena som har spökat lite. Men det avhjälptes med två besök hos världens bästa fysio
Quote from Funbeat user on 9 November 2016, 09:47En vilovecka gjorde att jag halkat efter på vägen mot mitt mål på 1000 miles:
Tränat hittills: 1344,07
Önskvärt hittills: 1380,4Lite matte säger att jag behöver snitta 5 km om dan, dvs 35 km per vecka resten av året, borde ju inte vara omöjligt, bara b
En vilovecka gjorde att jag halkat efter på vägen mot mitt mål på 1000 miles:
Tränat hittills: 1344,07
Önskvärt hittills: 1380,4
Lite matte säger att jag behöver snitta 5 km om dan, dvs 35 km per vecka resten av året, borde ju inte vara omöjligt, bara b
Quote from Funbeat user on 11 November 2016, 21:28Heja, heja! Vad duktiga alla är!
Idag kom jag upp till mitt realistiska årsmål, 75 löpta mil under 2016.
I och med att jag åker till USA i ett par veckor så kommer löpmängden att minska rejält, men jag borde hinna med 5-10 mil till innan året är slut, t
Heja, heja! Vad duktiga alla är!
Idag kom jag upp till mitt realistiska årsmål, 75 löpta mil under 2016.
I och med att jag åker till USA i ett par veckor så kommer löpmängden att minska rejält, men jag borde hinna med 5-10 mil till innan året är slut, t