Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Christer, jag tänkte på Björkliden:

https://www.teamnordictrail.se/loparresor/bjorkliden/

You know you love it! Come run with me!

Kram,
Jenny

Jo, jag förstod 🙂 Det verkar lite onödigt dyrt... Får se 🙂

Onödigt dyrt, men onödigt skojigt och med bästa, härligaste ledarna!
Det unnar jag mig!

Något år kommer jag säkert att tälta och springa själv, men känner att jag måste vara mer genomtränad för det, formen är definitivt inte där jag vill att den ska vara

Årets mål färdigt >2000km. Får jag lägga mig på soffan resten av året nu. Firandet får väl vänta till helgen

Mats N,

Grattis! Förnämligt sprunget! Det kan vara klokt att spara firandet till helgen!

Själv har jag idag uppnått 747,83 km, vilket jag måste säga att jag ändå är nöjd med! Det är mer än väntat med tanke på mina möjligheter att springa!

Spring snygg

Grattis Mats, själv har jag uppnått 1157km vilket är lite före även schemat för 1234km/år... Vi får se vad det blir 🙂

Firar gör jag lite då och då - för säkerhets skull!

Grattis Mats! 😀 (t+)

Det verkar tyvärr inte som att man kan säga det samma till USA i dag..

Grymt, Mats!

Själv har jag precis passerat 1100 km och det gjordes med nya skor 🙂
Det har varit lite sisådär med löpning på senare tid, egentligen efter Hässelby. En hälsena som har spökat lite. Men det avhjälptes med två besök hos världens bästa fysio

En vilovecka gjorde att jag halkat efter på vägen mot mitt mål på 1000 miles:

Tränat hittills: 1344,07
Önskvärt hittills: 1380,4

Lite matte säger att jag behöver snitta 5 km om dan, dvs 35 km per vecka resten av året, borde ju inte vara omöjligt, bara b

Heja, heja! Vad duktiga alla är!

Idag kom jag upp till mitt realistiska årsmål, 75 löpta mil under 2016.
I och med att jag åker till USA i ett par veckor så kommer löpmängden att minska rejält, men jag borde hinna med 5-10 mil till innan året är slut, t