Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Usch va trist 🙁 Krya på dig, Carin!
__
Fredrik

Bä vad traoudett det låter Carin..

Hoppas verkligen att det gick bra hos tandläkaren och det rättar till sig för dig.

Bra jobbat alla. Tråkigt att höra Carin. Själv är jag uppe i 1072km nu och tänker nu att 1234 i år är lämpligt...

Firandet är självklart Illbatting!

Just 107 mil är ju väldigt speciellt i år eftersom det är så många som fått nobelpriset i litteratur hittills.
Den senaste gjorde ju denna plattan.
BILD:http://www.gottahaverockandroll.com/ItemImages/000018/jul16-039_lg.jpeg
Och riksväg 61 mellan Karlstad

Wow, är det din platta? Jag är djupt impregnerad!
Idag firar jag dock champagnens dag och utbringar en liten skål för Bob, dig o alla andra här!!!

Christer, just bilden ovan är faktiskt googlad.

Men fortsätt gärna vara impregnerad.
Dels finns det många guldklimpar i min vinylsamling och dels passar det ju bra nu i höstrusket.

Grattis Juhani, Jimmy och Christer! Skål! (L)

Jag hade inte någon champagne hemma igår, trots att det var internationella champagnedagen. Jag tog en "regncheck", så firandet kommer framöver. Jag har heller inte något hemma att skåla för er tre, så återig

Ja, urkass träningsvecka kan jag skriva under på. Jag tog det lugnt en vecka efter Hässelby, tänkte bli av med lite problem i hälsenan oxå, men det gav inte med sig. Så nu har det gått ytterligare en vecka... Vill verkligen ut och springa nu. Tänkte testa

Tack alla!

Kul att läsa i tråden om allas framgångar oavsett om det går helt enligt plan eller om det tar omvägar. Viljan att röra sig gillar jag.

Och firar-biror är kanske skälet till att jag behöver springa 1000km om året. Mitt ena intresse kräver näs

Jaaaaa!

För första gången sedan 18 maj 2015(!) har jag sprungit hela vägen hem från jobbet! Igår, den 25 oktober 2016. Den 12 oktober i år sprang jag hemifrån till jobbet, men det har jag bara gjort ett fåtal gånger i mitt liv. Inte samma sak. Men, ÄNTLI