Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Hehe, nä, det blir nog svårt att nå 1000 km i år, Christian. Men det är viktigare att springa än att springa 1000 km! Och alla som springer, springer snyggt 🙂
Skönt att ha dig tillbaka i löpningen igen, kompis!
__
Fredrik

Har nu samman lagt 1008 km. 🙂 Hoppas få ihop års slut 1300 km. 🙂 Få alla fall glömma 1500 km. som först planerade ! 🙂

För mig går det lite bättre än plan.
Mitt mål är på 1200km och jag är just nu uppe i cirka 1100km. Så trots att jag nu har en liten inspirations-svacka bör det inte vara några som helst problem att nå målet. Bör kanske till och med sikta på 1300km. Har d

Fint skramlat både Juhani och Jimmy. Fortsätt så. Kanske 1500 nästa år.

Kippis på er Fredrik, Juhani och Jimmy! :D(t+)

Nybban, det viktiga är inte 1000km.
Det är viktiga att springa snyggt och allra viktigast med fira-bira. 🙂

tackar ! Håller med Illbatting ! 🙂 Dessutom har hittat löparformen nu i höstas ! 🙂 sprang Cooper i Övertorneå IP med korpen ,resultat 3400 meter. 🙂 och veckan före test milen i Banan ensam 39:37 minut. Och gav inte ens allt ! 🙂 Det är bättre än M

Jag kommer att klara det...ligger nu bara 60 km från att ligga i fas med dagens datum.
Från att behövt köra 4 km per dag året ut har jag fått ner det till 3,6 km per dag. Kan tyckas som meningslöst men inte för mig. Inomhussäsongen för simning har börjat

Nej att komma 1000 km under året är ju inget självändamål men likväl så är det målet för den här diskussionen så det är bara att inse att några 1000 km blir det inte och sen trampa vidare.

Jag är ju anmäld till Varvet och Stockholm Halvmarathon 2017 så j

Grattis till Jimmy och Juhani! Bara att fortsätta springa snyggt och ösa på 🙂

Tack, Illbatting och Franz! Ja, det är alltid kul med pers. Det får upp motivationen lite, om inte annat...

Bra mål till nästa år, Christian. Jag har själv börjat kolla lite

Började komma igen lite här i slutet av sommaren efter min brutna fot. Tyvärr fick jag problem här i slutet av augusti. Eskalerade ordentligt i september. Fick åka in akut till sjukhuset med hjärtflimmer efter att ha svimmat i duschen. De hittade som vanl