Quote from Funbeat user on 25 September 2016, 14:08Grattis alla som redan nått målet och kör hårt alla andra!
Igår på fm hade jag 17 km kvar till 1000 km. Drog ut på en runda och efter 10 km bestämde jag att det var dags att spräcka 1000! Lunkade på och det blev 18 km. Så nu har jag nått första målet. Det
Grattis alla som redan nått målet och kör hårt alla andra!
Igår på fm hade jag 17 km kvar till 1000 km. Drog ut på en runda och efter 10 km bestämde jag att det var dags att spräcka 1000! Lunkade på och det blev 18 km. Så nu har jag nått första målet. Det
Quote from Funbeat user on 25 September 2016, 15:03Tack, Illbatting 🙂
Nej, en rökig Benromach fick äran att förgylla min kväll.Idag är det två veckor kvar till Hässelbyloppet, så nu blir det sista långpasset innan.
__
Fredrik
Tack, Illbatting 🙂
Nej, en rökig Benromach fick äran att förgylla min kväll.
Idag är det två veckor kvar till Hässelbyloppet, så nu blir det sista långpasset innan.
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 29 September 2016, 16:11Skål och grattis Magnus! 😀 (t+)
Har du varit i Bryssel och bryggt öl..? 🙂
Hyrde du kanske in dig på Huyghe och gjorde en helt egen Delirium Tremens?!
Skål och grattis Magnus! 😀 (t+)
Har du varit i Bryssel och bryggt öl..? 🙂
Hyrde du kanske in dig på Huyghe och gjorde en helt egen Delirium Tremens?!
Quote from Funbeat user on 1 October 2016, 08:55Wohoo, grattis, och skål, Magnus!
Härligt och jag tror att du kommer att klara ditt egentliga årsmål utan problem! Håll dig frisk och skadefri bara!
Kram,
Jenny
Wohoo, grattis, och skål, Magnus!
Härligt och jag tror att du kommer att klara ditt egentliga årsmål utan problem! Håll dig frisk och skadefri bara!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 October 2016, 20:20Tack Illbatting o Jenny!
Haha, nja jag är bara amatör på ölbryggning. Jag bryggde hemma med en belgisk jäst och det smakar såklart som nån typisk belgisk öl, kanske som Maresoud 6.
Frisk o skadefri brukar jag vara. Men det handlar också mycket om motivat
Tack Illbatting o Jenny!
Haha, nja jag är bara amatör på ölbryggning. Jag bryggde hemma med en belgisk jäst och det smakar såklart som nån typisk belgisk öl, kanske som Maresoud 6.
Frisk o skadefri brukar jag vara. Men det handlar också mycket om motivat
Quote from Funbeat user on 4 October 2016, 19:24Edit: Misslyckat försök att lägga upp årsmålet... (#)
Edit: Misslyckat försök att lägga upp årsmålet... (#)
Quote from Funbeat user on 4 October 2016, 19:27Efter dagens 12,67 km på Roslagsleden etapp II (nu tror jag verkligen att det var sista gången för i år) har jag kommit upp i drygt 58 mils löpning. Det går framåt!
Kram,
JennyBILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=2228
Efter dagens 12,67 km på Roslagsleden etapp II (nu tror jag verkligen att det var sista gången för i år) har jag kommit upp i drygt 58 mils löpning. Det går framåt!
Kram,
Jenny
BILD:www.funbeat.se/_images_streamed/person/goal_speedchart.aspx?GoalID=2228
Quote from Elias Engqvist on 5 October 2016, 09:03Passerade 1000 igår - tjohooo!
Jag får inhandla något idag att fira med!
Passerade 1000 igår - tjohooo!
Jag får inhandla något idag att fira med!
Quote from Funbeat user on 6 October 2016, 11:42?????? ???????? ???????! 😀 (t+)
Jag skålade för dig redan i tisdags.
På Vodka Day.
Med vodka och kanelbulle så klart.
?????? ???????? ???????! 😀 (t+)
Jag skålade för dig redan i tisdags.
På Vodka Day.
Med vodka och kanelbulle så klart.
Quote from Funbeat user on 6 October 2016, 16:14Härligt Christer! Skål och grattis 🙂
Bra jobbat, Jenny! 58 mil är inte fy skam med tanke på dina rundor i början av året. Jag är riktigt imponerad över din stadiga ökning...
Personligen har det gått sådär för mig den senaste månaden. Det började med e
Härligt Christer! Skål och grattis 🙂
Bra jobbat, Jenny! 58 mil är inte fy skam med tanke på dina rundor i början av året. Jag är riktigt imponerad över din stadiga ökning...
Personligen har det gått sådär för mig den senaste månaden. Det började med e