Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Karl! Själv har jag bara 97km kvar till målet (1000km) och ett kommande miniträningsläger i alperna kommer nog att lösa det 🙂

Oj, grymt jobbat Christer och kul med läger i Alperna! Åker till Spanien på läger i november med Runacademy.

885 kilometer i hop. 🙂 Det är bara fortsatta köra ! 🙂

Nu börjar det minsann rassla till..

Skål på er Anders, Hans och Karl! 😀 (t+)

Skål på er andra också förresten..

Härligt sprunget allihopa!
Särskild skål till Anders, Hans och Karl!
Kram,
Jenny

Jaha, tanken var att ta en lugn vecka förra veckan, bara myslöpa lite fram till Stockholm Halvmarathon. Och det blev lugnt på löparfronten, ett pass i tisdags och sedan ingenting pga halsont och på gränsen till feber. Det var så illa att det blev en DNS i

Tråkigt med förkylningen Fredrik.
Men det går fler halvmaratåg.
Till exempel i morgon i Köpenhamn eller Malmö om två veckor eller Höganäs i april.
Lycka till i Hässelby iaf.

Nu har man minsann nu lubbat förbi en gammal klassisk Volvo.
BILD:http://www.kla

Äntligen halvvägs!
504,94 km hittills i år! Jag ligger efter, men det inte så mycket som jag själv trodde i början av året när jag inte fick springa ens en meter! Med lite flyt så blir det kanske 75 mil i år!
Heja på allihopa, mot målet!
Jag älskar löpnin

kul utmaning, kör ni flesta mer träning under vissa perioder eller nöter ni på med 2 mil i veckan året runt?

nästa år kanske jag är med 🙂

Själv kör jag bara min vanliga träning utan baktanke på detta så får jag se hur det går (och nu går det ganska bra eftersom jag bara har 24km kvar till 1000)