Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Löpning är min främsta motionsform även om det pga plantar fasciit inte går så jättbra just nu. Men foten känns bättre och bättre så jag hoppas komma igång lite lätt i september.

Riktigt ärligt så har jag inte något mål - jag bara tror/trodde att jag skulle hamna ung där. Nu verkar det bli lite mer och det är jag ju glad för för det betyder att träningen funkar rätt bra!

Just nu 833km. 631km ska det vs idag om man springer lika m

Nu är det bara upploppet kvar. Igår passerade jag 900 km. Det är tre veckor kvar till Stockholm Halvmaraton och det känns som att det ska bli en rätt bra upplevelse 🙂
Gårdagen firades med en Jädra Öl. Skål!
__
Fredrik

Ja duktiga är ni för jag märker hur mycket tid 1000 km ändå kräver. Triathlonsäsongen börjar närma sig sitt slut och jag kommer lägga mindre tid på cykling. Det ger en hel del tid att lägga på annan träning.
Har bestämt mig för att inte ge upp!
Räknade li

Lycka till Franz! Men ta det lugnt..

Carin, härligt att du är på G igen! 😀

Efter en lite äventyr i de korsikanska bergen har jag nu lubbat förbi en gammal klassik mobiltelefon.
BILD:http://nokiamuseum.info/wp-content/uploads/2012/05/nokia2110i1.jpg
De

Franz,
Jag har väl tidigare år haft 100 mil som delmål, men i år är det ett ouppnåeligt mål, men jag vill komma så nära som möjligt utan att riskera skador.
Som mest har jag loggat 271 mil löpning under ett år, då var både 100 och 200 mil delmål. Jag älsk

Kul Ilbattingen med den gamla Nokian.(t+) Vad månde bliva nästa delmål för dig?
Härligt att se att du är på banan igen Carin. Skynda långsamt. (H) Det finns andra år att nå upp till 1000 km. Något som jag alltmer börja tänka om min egen löpning. Fram till

Nu. så dagen 21 km tog mig till 1011 i år. Blev lite förbryllad när SportTracks sa 1011, men FB bara 990, visade sig jag missat nåt löpbandspass i rapporten, men nu visar dom lika.

Mitt mål för i år är, för tredje året i rad, 1000 miles. Har stannat på c

Grattis Hans!
Skål!
Kram,
Jenny

Min hvudsakliga träningsform är cykelpendling. Men vill gärna varva den rätt bra med löpning. Har tidigare lite slentrianmässigt haft 1000km som mål men inye nått upp till det sen 2009 när satte upp det för första gången.

Men så i år har jag varit mer re