Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Mindre än 2km från 800 nu... Känns riktigt bra. Kanske ska satsa på 1234 istället...
Kanske blir lite fira ikväll - vem vet?

Härligt, Anders! Jag ligger hack i hälarna på dig med mina 869 km 😉 Passerar nog 900 imorgon mitt i en backe... Jag siktar mot 1500 för året, känns lagom. Och passerar jag det så kan man alltid sätta ett nytt mål och fira igen 😀

Gött, Christer! Klart a

Tycker både Anders och Fredrik skall satsa på Smyge-Treriksröset 1572km. Blir kanske tufft i år men det kommer fler chanser.

Det var ett kul mål, Mats 🙂 Inte omöjligt att det blir årets mål... Det blir nog lite tufft att få med alla km i år, men det är snart slut på intervaller och annat kortdistans och dags för uppbyggnad och längre och lugnare distanser, då brukar kilometra

Har äntligen kommit igång lite mer med springandet. Det brutna foten är läkt och känns inte alls på rundor upp mot en timme, så länge jag håller mig på någorlunda slätt underlag. 5dgrs i Sälen tyckte foten var lite jobbigt så det blev en hel del gå där f

Hur många av er som har 1000 km som mål, eller delmål, har löpning som främsta motionsform?
Känner att jag inte riktigt har orken att lägga ner den tid det tar att avverka 1000 km. Vet att det inte är jättelångt utslaget på ett år.
Jag håller främst på me

Löpningen är den enda motionsformen som jag i dagsläget har prestationsmål i vilket nog gör den till min främsta.

När året började hade jag 1000km som årsmål då jag inte sprungit så långt på ett år tidigare. Nu när det är ganska många dagar kvar på året

Löpningen är min enda motionsform i dagsläget. Till och från gör jag ett litet ryck och simmar lite eller tar en sväng på cykeln, men det är inte ofta.
Även fast 1000 km kanske är jättemycket så krävs ju ändå nästan 20 km/vecka. Så det är absolut inte lit

Löpning är mer eller mindre min enda motionsform. Borde, med tanke på lite problem med ena foten, alternera med annat men det blir aldrig av. Har satt mitt mål till 1300km och det är nog rimligt med tanke på att det alltid brukar bli en svacka för mig und

Löpning helt klart min enda motionsform om vi inte skall räkna transportcyklingen (ca 20min morgon och kväll i lugnt tempo) till och från jobb.
Har ett eget mål på 2000 och ligger en bra bit före så skall klara det även om det kommer någon liten skada och