Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Tackar, det är bara att kämpa på oavsett vad vi drabbas av.

Nu ser jag i SportTracks och Runkeeper att jag är halvvägs till mina 1000 miles idag, 814 km nu. Måste missat synka nåt pass hit, eftersom FB visar bara 794 km. Så jag ligger bara 10 dagar efter schemat alltså, det finns hopp att klara målet i år, på tred

Hur räknar du nu? Jag har i smyg ett sånt schema också - med 814 ligger du enl mina beräkningar bara 7 dagar efter. 3 juli skulle du ha haft 813.47!

Själv ligger jag 36 dagar efter och får kanske sikta på 1234km istället...

Passerade 700km idag... Firar i apelsin&ananasjuice - det går det också...

Skål på dig Hans E! 😀 (t+)

Och på alla er andra också för den delen..
(Christer, det går om spär ut den med vodka..)

Själv har jag klarat mig igenom både Roskilde och en äkta mans-förkylning.
Men nu är man på banan igen och sköljer ner 1730 på snöskote

Härligt, Christer! Nu är du snart förbi mig...
Jag passerade 75% idag, firades med lasagne och ett glas rött (t+) Trevlig kväll på er!
__
Fredrik

Vadå Fredrik, du tänker väl inte sluta? Jag kommer nog inte ifatt.Från mitten av nästa vecka och i nästan 2 veckor kommer jag att jobba hela dagarna troligen utan möjlighet att träna så det är tur att jag ligger på plus!

Åh nej, jag har inga planer på att sluta. Här kör vi ända in i kaklet 🙂 Jag syftade mest på din återhämtning från början av året.
Men bara för att hålla dig bakom ett tag till så drog jag in 14 nya km idag 😉
__
Fredrik

Skönt att höra! Då kör vi på!

Definitivt! Imorgon är det dags igen, får se vad det blir då, men skulle sitta bra med en 15-20 km i benen. Eller så kanske det är dags för de lite eftersatta intervallerna... Vi får se, det beror på tid och känsla 🙂
Spring snyggt!
__
Fredrik