Quote from Funbeat user on 21 June 2016, 11:15Tack Jenny!
Känner lite, lite i foten idag. Inte i vila utan bara när jag promenerade med hunden. Så jag tänker att jag kan nog prova samma sak en gång till om ett par dagar i alla fall. Längtar som en idiot efter att få börja springa igen!
Cykla är inte
Tack Jenny!
Känner lite, lite i foten idag. Inte i vila utan bara när jag promenerade med hunden. Så jag tänker att jag kan nog prova samma sak en gång till om ett par dagar i alla fall. Längtar som en idiot efter att få börja springa igen!
Cykla är inte
Quote from Funbeat user on 23 June 2016, 13:09Och så, i slutet av ett onödigt varmt intervallpass, så passerade jag 500 km... och i eftermiddag går jag på semester. Dags att slänga skumpan på kylning tror jag. (H)
Och så, i slutet av ett onödigt varmt intervallpass, så passerade jag 500 km... och i eftermiddag går jag på semester. Dags att slänga skumpan på kylning tror jag. (H)
Quote from Funbeat user on 23 June 2016, 17:49Skål Christer och Erik! 😀 (t+)
Jenny och Carin, ni verkar ruggigt disciplinerade!
Jag håller tummarna att ni fortsätter på det spåret så ska det säkert som tåget så småningom.På tal om tåg så passerade jag 164 i dag.
BILD:http://images.brickset.com/se
Skål Christer och Erik! 😀 (t+)
Jenny och Carin, ni verkar ruggigt disciplinerade!
Jag håller tummarna att ni fortsätter på det spåret så ska det säkert som tåget så småningom.
På tal om tåg så passerade jag 164 i dag.
BILD:http://images.brickset.com/se
Quote from Funbeat user on 24 June 2016, 16:40Skål Christer och Erik!
Dagen till ära så blir det faktiskt äkta vara, i goa familjens samvaro!Tack illbatting! Löpning var tredje dag stillar inte mitt löpbehov! Nu kan jag köra kajakpaddling och fallskärmshoppning som distraktion för utebliven löpning
Skål Christer och Erik!
Dagen till ära så blir det faktiskt äkta vara, i goa familjens samvaro!
Tack illbatting! Löpning var tredje dag stillar inte mitt löpbehov! Nu kan jag köra kajakpaddling och fallskärmshoppning som distraktion för utebliven löpning
Quote from Funbeat user on 26 June 2016, 13:30Eftersom det gått bra med 5 * 1 min nu två gånger så testade jag med 5 * 1,5 minut idag. Känns inget i foten än så länge i alla fall. :-).
Om allt går bra så skall jag nog ha hunnit träna upp mig så jag i alla fall kan springa halva banorna på 5dgrs. Det
Eftersom det gått bra med 5 * 1 min nu två gånger så testade jag med 5 * 1,5 minut idag. Känns inget i foten än så länge i alla fall. :-).
Om allt går bra så skall jag nog ha hunnit träna upp mig så jag i alla fall kan springa halva banorna på 5dgrs. Det
Quote from Funbeat user on 27 June 2016, 08:56Fint att se all framsteg i tråden 🙂 Håll igång era fina arbeten så kommer distanserna oxå!
Det här är sista jobbveckan för mig innan semestern, hoppas på att kunna trappa upp löpningen lite under semestern. Kanske få till en liten run streak till och med
Fint att se all framsteg i tråden 🙂 Håll igång era fina arbeten så kommer distanserna oxå!
Det här är sista jobbveckan för mig innan semestern, hoppas på att kunna trappa upp löpningen lite under semestern. Kanske få till en liten run streak till och med
Quote from Funbeat user on 28 June 2016, 14:10Då blir det fira-bira ikväll 😀 Med dagens lunch-runda passerade jag 700 km (V)
Löpningen går jättebra just nu. Knäna funkar, tempot kommer efter hand och helgens långpanna blev hela 21 km! Nu kommer lite latare veckor med resor och annat skoj, så det p
Då blir det fira-bira ikväll 😀 Med dagens lunch-runda passerade jag 700 km (V)
Löpningen går jättebra just nu. Knäna funkar, tempot kommer efter hand och helgens långpanna blev hela 21 km! Nu kommer lite latare veckor med resor och annat skoj, så det p
Quote from Funbeat user on 29 June 2016, 11:43Heja Fredrik och grattis!
Kram,
Jenny
Heja Fredrik och grattis!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 1 July 2016, 10:31Först halvåret har gått, klarat exakt 100 löppass på totalt 755 km. Nu är ju mitt eget mål, för tredje året i rad, att klara 1000 miles, så jag ligger efter, beroende på några långvariga förkylningar i februari-mars, men börjar knappa in nu... Kanske blir
Först halvåret har gått, klarat exakt 100 löppass på totalt 755 km. Nu är ju mitt eget mål, för tredje året i rad, att klara 1000 miles, så jag ligger efter, beroende på några långvariga förkylningar i februari-mars, men börjar knappa in nu... Kanske blir
Quote from Funbeat user on 1 July 2016, 14:00Heja Hans, vad bra det går!
Jag tänkte själv summera första halvåret, och då kan jag ju krasst konstatera att jag ligger låååångt efter mål med mina 226,88 löpta km i år...
Jag stegrar ju mycket försiktigt, men att nå 100 mil känns inte rimligt. Förhoppn
Heja Hans, vad bra det går!
Jag tänkte själv summera första halvåret, och då kan jag ju krasst konstatera att jag ligger låååångt efter mål med mina 226,88 löpta km i år...
Jag stegrar ju mycket försiktigt, men att nå 100 mil känns inte rimligt. Förhoppn