Quote from Funbeat user on 30 May 2016, 14:38Grattis ! till er alla ni har jobbat Bra! jag har fått nu ihop 508 km. Och varit med mitt första Tävling i år , lite kortare sådan . Är nöjd och det blir Tävlingar 100 meter upp åt 21 km. 🙂
Grattis ! till er alla ni har jobbat Bra! jag har fått nu ihop 508 km. Och varit med mitt första Tävling i år , lite kortare sådan . Är nöjd och det blir Tävlingar 100 meter upp åt 21 km. 🙂
Quote from Christer Berg on 31 May 2016, 23:36Christer, var det du som var med i Runners World med medaljgardinen?
Christer, var det du som var med i Runners World med medaljgardinen?
Quote from Funbeat user on 1 June 2016, 08:18Skål på er, Mats, Juhani och Magnus! 😀 (t+)
Tråkigt att höra Åke, men tar du det bara lugnt och metodiskt så är du säkert på G igen. Vem vet, du kanske till och med är mara-klar till Helsingborgsmaran i början av september. Ett mycket mysigare lopp än E
Skål på er, Mats, Juhani och Magnus! 😀 (t+)
Tråkigt att höra Åke, men tar du det bara lugnt och metodiskt så är du säkert på G igen. Vem vet, du kanske till och med är mara-klar till Helsingborgsmaran i början av september. Ett mycket mysigare lopp än E
Quote from Elias Engqvist on 1 June 2016, 11:12Oj Christian, har den kommit ut nu? Ja det var jag 🙂 Måste köpa den och se vad dom skrev - jag prenumererar inte f.n.
Oj Christian, har den kommit ut nu? Ja det var jag 🙂 Måste köpa den och se vad dom skrev - jag prenumererar inte f.n.
Quote from Christer Berg on 1 June 2016, 15:33Nja. Vikennågonting får klara sig utan mig i år. Jag har sprungit Wings for Life, kommer springa Världens barn-loppet samt donera till Min stora dag.
Däremot hoppas jag att någon tar striden med Göteborgsvarvet så att varumärkesskyddet hävs på en sån gen
Nja. Vikennågonting får klara sig utan mig i år. Jag har sprungit Wings for Life, kommer springa Världens barn-loppet samt donera till Min stora dag.
Däremot hoppas jag att någon tar striden med Göteborgsvarvet så att varumärkesskyddet hävs på en sån gen
Quote from Funbeat user on 2 June 2016, 19:30Kommer ha väldigt svårt att nå mitt mål på 60 mil löpning... Drabbades av löparknä, för ca 1 månad sedan, i samband med ett terränglopp... Har fått tillåtelse att jogga ca 15 minuter 2ggr i veckan till att börja med, bara det inte gör för ont i knäet...
Kommer ha väldigt svårt att nå mitt mål på 60 mil löpning... Drabbades av löparknä, för ca 1 månad sedan, i samband med ett terränglopp... Har fått tillåtelse att jogga ca 15 minuter 2ggr i veckan till att börja med, bara det inte gör för ont i knäet...
Quote from Funbeat user on 7 June 2016, 13:08Christian, Vikenvarvet har ansökt om varumärkesskydd hos PRV. Det är lång handläggningstid, men det är bara att fortsätta att hålla tummarna (t+)
Efter en härlig runda i söndags på 18,7 km blev det 4 km i Fivefingers igår 🙂 Jag har bara sprungit i dem e
Christian, Vikenvarvet har ansökt om varumärkesskydd hos PRV. Det är lång handläggningstid, men det är bara att fortsätta att hålla tummarna (t+)
Efter en härlig runda i söndags på 18,7 km blev det 4 km i Fivefingers igår 🙂 Jag har bara sprungit i dem e
Quote from Funbeat user on 7 June 2016, 19:25Härligt kämpat allihopa!
Det kändes lite förbålt i förra veckan, det må jag säga, när jag återigen åkte på en bihåleinflammation och astma på det. Jag smockade i med Rinexin riktigt tidigt i förloppet och hejdade bihåleinflammationen. Nässköljning och ko
Härligt kämpat allihopa!
Det kändes lite förbålt i förra veckan, det må jag säga, när jag återigen åkte på en bihåleinflammation och astma på det. Jag smockade i med Rinexin riktigt tidigt i förloppet och hejdade bihåleinflammationen. Nässköljning och ko
Quote from Funbeat user on 7 June 2016, 21:12Kan meddela att Vikenvarvet har fått sitt varumärke registrat hos PRV 😀
https://www.facebook.com/VikenVarvet/photos/a.380340748830088.1073741830.347079485489548/508269562703872/?type=1&theater
__
Fredrik
Kan meddela att Vikenvarvet har fått sitt varumärke registrat hos PRV 😀
Såja. Skam den som ger sig…..
Publicerat av VikenVarvet Tisdag 7 juni 2016
__
Fredrik
Quote from Christer Berg on 9 June 2016, 14:13Bra. Hoppas att handläggaren på PRV som godkände Varvet som varumärke har skickats på en kompletterande utbildning för att lära sig att skilja mellan varumärken och generiska termer.
Bra. Hoppas att handläggaren på PRV som godkände Varvet som varumärke har skickats på en kompletterande utbildning för att lära sig att skilja mellan varumärken och generiska termer.