Quote from Funbeat user on 27 May 2016, 19:49Jag har inte hört av mig på denna sida på länge beroende på att det inte hänt någonting i löpväg sedan mitt senaste inlägg. Orsak: en ömmande vänster hälsena, som omöjliggjort all löpning. Jag fick känning av skadan efter ett relativt kort pass,12 km, de
Jag har inte hört av mig på denna sida på länge beroende på att det inte hänt någonting i löpväg sedan mitt senaste inlägg. Orsak: en ömmande vänster hälsena, som omöjliggjort all löpning. Jag fick känning av skadan efter ett relativt kort pass,12 km, de
Quote from Funbeat user on 28 May 2016, 10:48Åke, det var trist. Men skadorna dyker upp när man minst vill ha dom (ja, man vill väl aldrig ha dom, förstås). Hoppas din rehab går bra så att du snart är på banan, igen!
Skål!
Åke, det var trist. Men skadorna dyker upp när man minst vill ha dom (ja, man vill väl aldrig ha dom, förstås). Hoppas din rehab går bra så att du snart är på banan, igen!
Skål!
Quote from Christer Berg on 28 May 2016, 13:53Jo rå, jag sprang mitt premiärvarv och jag sprang mestadels enligt plan. Hade lite otur vid en vätskestation runt 16 km när det blev Bambi på hal is i papperssörjan och fick gå de sista kilometrarna.
Men jag tog mig runt på 3:10:26 och nästa år så ska ja
Jo rå, jag sprang mitt premiärvarv och jag sprang mestadels enligt plan. Hade lite otur vid en vätskestation runt 16 km när det blev Bambi på hal is i papperssörjan och fick gå de sista kilometrarna.
Men jag tog mig runt på 3:10:26 och nästa år så ska ja
Quote from Funbeat user on 28 May 2016, 14:02Skål och grattis till att ni springer på bra, allihopa!
Jag är uppe i 15 mils ackumulerad löpning i år, således snittar jag lite drygt 7 km löpning/vecka. Sakta men säkert...
Jag skulle ju springa 21 km Stockholm Trail den 12 juni, men har fått byta t
Skål och grattis till att ni springer på bra, allihopa!
Jag är uppe i 15 mils ackumulerad löpning i år, således snittar jag lite drygt 7 km löpning/vecka. Sakta men säkert...
Jag skulle ju springa 21 km Stockholm Trail den 12 juni, men har fått byta t
Quote from Funbeat user on 29 May 2016, 07:50Korrigering, jag hade ju missat att registrera ett löppass från förra veckan!
Efter dagens underbara löppass på 7,74 km är jag upp i 164,79 km! Det blir ett snitt på knappt 7,85 km/vecka men tendensen är stigande!Wohooo!
Kram,
Jenny
Korrigering, jag hade ju missat att registrera ett löppass från förra veckan!
Efter dagens underbara löppass på 7,74 km är jag upp i 164,79 km! Det blir ett snitt på knappt 7,85 km/vecka men tendensen är stigande!
Wohooo!
Kram,
Jenny
Quote from Elias Engqvist on 29 May 2016, 11:59Heja heja!
Heja heja!
Quote from Funbeat user on 29 May 2016, 17:15Åke, verkligen tråkigt med skada.
Jenny du imponerar med din beslutsamhet och självdisciplin.
Åke, verkligen tråkigt med skada.
Jenny du imponerar med din beslutsamhet och självdisciplin.
Quote from Funbeat user on 29 May 2016, 22:46Nu har jag anmält mig till Midnattsloppet i Stockholm, 2016. Hoppas att jag är "fit for fight" då.
Nu har jag anmält mig till Midnattsloppet i Stockholm, 2016. Hoppas att jag är "fit for fight" då.
Quote from Funbeat user on 30 May 2016, 09:13Bra jobbat allihopa! Kul att höra era berättelser och framsteg.
Igår klev jag över mittlinjen, körde 15 km Ursvik Xtreme och kom då upp i 513 km.
Mitt egentliga mål för i år är iofs 1200 km och jag ligger just nu på "par". Taktiken är att under sommarmåna
Bra jobbat allihopa! Kul att höra era berättelser och framsteg.
Igår klev jag över mittlinjen, körde 15 km Ursvik Xtreme och kom då upp i 513 km.
Mitt egentliga mål för i år är iofs 1200 km och jag ligger just nu på "par". Taktiken är att under sommarmåna
Quote from Funbeat user on 30 May 2016, 09:27Nu är jag bara 3 mil efter par. Räknar med att springa in på grönt område någon gång i slutet på nästa vecka. Tills dess ska jag träna mig på renlevnad och låta ölen ligga på kylning...
Nu är jag bara 3 mil efter par. Räknar med att springa in på grönt område någon gång i slutet på nästa vecka. Tills dess ska jag träna mig på renlevnad och låta ölen ligga på kylning...