Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Jag har inte hört av mig på denna sida på länge beroende på att det inte hänt någonting i löpväg sedan mitt senaste inlägg. Orsak: en ömmande vänster hälsena, som omöjliggjort all löpning. Jag fick känning av skadan efter ett relativt kort pass,12 km, de

Åke, det var trist. Men skadorna dyker upp när man minst vill ha dom (ja, man vill väl aldrig ha dom, förstås). Hoppas din rehab går bra så att du snart är på banan, igen!

Skål!

Jo rå, jag sprang mitt premiärvarv och jag sprang mestadels enligt plan. Hade lite otur vid en vätskestation runt 16 km när det blev Bambi på hal is i papperssörjan och fick gå de sista kilometrarna.

Men jag tog mig runt på 3:10:26 och nästa år så ska ja

Skål och grattis till att ni springer på bra, allihopa!

Jag är uppe i 15 mils ackumulerad löpning i år, således snittar jag lite drygt 7 km löpning/vecka. Sakta men säkert...

Jag skulle ju springa 21 km Stockholm Trail den 12 juni, men har fått byta t

Korrigering, jag hade ju missat att registrera ett löppass från förra veckan!
Efter dagens underbara löppass på 7,74 km är jag upp i 164,79 km! Det blir ett snitt på knappt 7,85 km/vecka men tendensen är stigande!

Wohooo!

Kram,
Jenny

Heja heja!

Åke, verkligen tråkigt med skada.

Jenny du imponerar med din beslutsamhet och självdisciplin.

Nu har jag anmält mig till Midnattsloppet i Stockholm, 2016. Hoppas att jag är "fit for fight" då.

Bra jobbat allihopa! Kul att höra era berättelser och framsteg.
Igår klev jag över mittlinjen, körde 15 km Ursvik Xtreme och kom då upp i 513 km.
Mitt egentliga mål för i år är iofs 1200 km och jag ligger just nu på "par". Taktiken är att under sommarmåna

Nu är jag bara 3 mil efter par. Räknar med att springa in på grönt område någon gång i slutet på nästa vecka. Tills dess ska jag träna mig på renlevnad och låta ölen ligga på kylning...