Quote from Elias Engqvist on 11 May 2016, 22:23Grattis! Du firar väl? Med en bira kanske - eller två?
Grattis! Du firar väl? Med en bira kanske - eller två?
Quote from Funbeat user on 12 May 2016, 10:53Tack, Christer! Jodå, det ska firas, men det blev inte igår... Men ikväll är det ju löpfritt, så det passar ju bra med en fira-bira då 🙂 Ska hitta något fint på monopolet på vägen hem idag.
__
Fredrik
Tack, Christer! Jodå, det ska firas, men det blev inte igår... Men ikväll är det ju löpfritt, så det passar ju bra med en fira-bira då 🙂 Ska hitta något fint på monopolet på vägen hem idag.
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 12 May 2016, 14:34Eldprovet...på lördag.
En vinter/vår som gått sämre med löpningen än tänkt har jag provat två metoder.
Den första var att, enligt Christers förslag, köra många korta pass. Det gick bra.
Andra metoden visade sig bli, inget...inget löp alls. Ingen påtvingad
Eldprovet...på lördag.
En vinter/vår som gått sämre med löpningen än tänkt har jag provat två metoder.
Den första var att, enligt Christers förslag, köra många korta pass. Det gick bra.
Andra metoden visade sig bli, inget...inget löp alls. Ingen påtvingad
Quote from Elias Engqvist on 12 May 2016, 15:53Lycka till Franz, lite trail kan inte skada!!!
Lycka till Franz, lite trail kan inte skada!!!
Quote from Funbeat user on 13 May 2016, 14:10300 km passerades någonstans vid Måsnaren på lunchen. Nu mindre än 60 km under par. Planerar för något mörkt, starkt och belgiskt framåt kvällen. (H)
300 km passerades någonstans vid Måsnaren på lunchen. Nu mindre än 60 km under par. Planerar för något mörkt, starkt och belgiskt framåt kvällen. (H)
Quote from Elias Engqvist on 14 May 2016, 21:45478km nu. Skönt att ha kommit igång igen 🙂 Sparar firarölen till 500!
478km nu. Skönt att ha kommit igång igen 🙂 Sparar firarölen till 500!
Quote from Christer Berg on 15 May 2016, 13:04Denna veckan kom av sig fullständigt. Tog måndagen som vilodag och skulle tränat på tisdag kväll bara för att få ett Hemvärnslarm. Tidig sänggång på tisdagen och upp innan tuppen på onsdagen med följande skogsbrandsbekämpning i tre dagar.
Kommer nöta lit
Denna veckan kom av sig fullständigt. Tog måndagen som vilodag och skulle tränat på tisdag kväll bara för att få ett Hemvärnslarm. Tidig sänggång på tisdagen och upp innan tuppen på onsdagen med följande skogsbrandsbekämpning i tre dagar.
Kommer nöta lit
Quote from Funbeat user on 15 May 2016, 20:27Christian, vilken hjälte du är! Definitivt viktigare än löpning!
Christer, lyllos! Själv har jag kommit totalt 13 mil i år... Får lägga ner 21 km Stockholm Trail i år, det får bli 10 km istället. Det känns delvis som en stor förlust, jag har ju sprungit
Christian, vilken hjälte du är! Definitivt viktigare än löpning!
Christer, lyllos! Själv har jag kommit totalt 13 mil i år... Får lägga ner 21 km Stockholm Trail i år, det får bli 10 km istället. Det känns delvis som en stor förlust, jag har ju sprungit
Quote from Funbeat user on 16 May 2016, 10:08Väldigt lite och dåligt med löpning senaste månaden.
Dock rev jag av Kolmårdstrailen 21 km terräng i lördags. Det var jobbigt och gjorde galet ont i knäna. Vader klarade sig jättebra och det är det som är det viktiga.
Att knäna gjorde ont kopplar jag til
Väldigt lite och dåligt med löpning senaste månaden.
Dock rev jag av Kolmårdstrailen 21 km terräng i lördags. Det var jobbigt och gjorde galet ont i knäna. Vader klarade sig jättebra och det är det som är det viktiga.
Att knäna gjorde ont kopplar jag til
Quote from Elias Engqvist on 16 May 2016, 13:45Min Fixar-gen slår till direkt:
Vanliga löparskador:
Ont utsida knä: löparknä
Ont framsida (under knäskålen): hopparknä
Ont insida: mediala menisken...Har aldrig hört talas om knä-förkylning 😉
Min Fixar-gen slår till direkt:
Vanliga löparskador:
Ont utsida knä: löparknä
Ont framsida (under knäskålen): hopparknä
Ont insida: mediala menisken...
Har aldrig hört talas om knä-förkylning 😉