Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Har inte sprungit på 2v och 2d.
Årsnotering: 397
Dagens magiska km-tal: 344

Så, tur att jag sprang på ordentligt i början på året. 397 är det km-antal man ska ha 24-25 maj så det vore bra om jag kunde bli frisk snart (Jag känner att det är nära nu!)

K

22 mil back med andra ord. Är lite att bita i men å andra sidan... om jag klarar 1000 km eller inte är för mig oviktigt så länge jag hittar tillbaka till regelbunden och hållbar träning och springer vackert mot framtidens utmaningar 🙂

Hoppas sjukstugan

Sprang i går mitt livs längsta pass. 32,4 km. Halva sträckan i Gamla järnvägs spår som man har använt som skoter spår. Där fanns ännu snö och is och blött som fan många ställen ca. 10 - 12 kilometers sträcka. Jobbigt och farligt att springa. Kom tillbaka

Grymt, Juhani! Låter som ett riktigt mördarpass 🙂
__
Fredrik

Monsterpass, Juhani!

Själv sprang jag Wings for Life igår. Inte helt nöjd med 7,4 km men det var varmt och trångt. Jag lyckades springa uppför högbrodelen vilket var ett trevligt kvitto inför Varvet om mindre än 2 veckor nu.
*ryser av skräckblandad förtj

Tack ! Fredrik och Christian ! Ja Var efteråt Som att kommit upp i graven ! 🙂
Men det bästa nu efteråt är att har inte några kännedom , och hälsenorna klarade också bra , som jag var lite oroligt . Har redan kört i dag 600 meters intervaller i banan. Kä

Klart att du ska fira, Juhani! Bra jobbat!
Grattis och skål!
Kram,
Jenny

Klart att du ska fira, Juhani! Bra jobbat!
Grattis och skål!
Kram,
Jenny

I snitt ska man springa 2.72km om dan för att komma 1000km i år...

Och... Där! passerade jag halvvägsmärket 🙂
__
Fredrik