Quote from Funbeat user on 29 April 2016, 09:00Idag fredag har jag riktigt ont i låren. Det var bra längesedan jag hade sådan massiv träningsvärk...känns toppen!
Förkylning...skit. Krya på dig Christer
Idag fredag har jag riktigt ont i låren. Det var bra längesedan jag hade sådan massiv träningsvärk...känns toppen!
Förkylning...skit. Krya på dig Christer
Quote from Funbeat user on 29 April 2016, 10:26Härligt, Franz! Kul att det funkade bra med fot och vad, och jag håller med Christer, det låter som ett riktigt roligt lopp 🙂
Trist med förkylningen, Christer. Det borde väl ge med sig snart tycker jag. Jag hoppas det iaf.
Jag är väldigt nöjd över att
Härligt, Franz! Kul att det funkade bra med fot och vad, och jag håller med Christer, det låter som ett riktigt roligt lopp 🙂
Trist med förkylningen, Christer. Det borde väl ge med sig snart tycker jag. Jag hoppas det iaf.
Jag är väldigt nöjd över att
Quote from Elias Engqvist on 29 April 2016, 13:04Jag fick tips av Jenny att använda nässpray - testar det nu så får vi se...
Jag fick tips av Jenny att använda nässpray - testar det nu så får vi se...
Quote from Funbeat user on 30 April 2016, 15:31Lycka till nu Christer!
Hittade du kortisonnässpray? Det är vad jag fått lära mig är förstahandsval vid bihåleinflammation. Funkar det inte så får man ta till det tuffare artilleriet...Jag vågade testa ett lugnt pass igår. Inledningsvis rejäla hostattac
Lycka till nu Christer!
Hittade du kortisonnässpray? Det är vad jag fått lära mig är förstahandsval vid bihåleinflammation. Funkar det inte så får man ta till det tuffare artilleriet...
Jag vågade testa ett lugnt pass igår. Inledningsvis rejäla hostattac
Quote from Funbeat user on 1 May 2016, 20:36Här står det fortfarande still vad gäller löpningen. Men jag har blivit av med gipset, och kryckorna ett par veckor senare och har kunnat börja cykla lite i alla fall. Väntar just nu otåligt att få komma till sjukgymnasten men får vänta en vecka till. For
Här står det fortfarande still vad gäller löpningen. Men jag har blivit av med gipset, och kryckorna ett par veckor senare och har kunnat börja cykla lite i alla fall. Väntar just nu otåligt att få komma till sjukgymnasten men får vänta en vecka till. For
Quote from Elias Engqvist on 1 May 2016, 22:03Är det dags att byta namn på tråden till "Sjukhuset - sub 37° till slutet på 2016" ???
Är det dags att byta namn på tråden till "Sjukhuset - sub 37° till slutet på 2016" ???
Quote from Funbeat user on 2 May 2016, 10:14Skönt att det hela tiden går framåt, Jenny. Och jag är grymt imponerad över ditt sätt att hantera det här. När jag får skador och större motgångar i löpningen så är det lät hänt att jag hamnar i soffan... Sedan får jag kämpa för att komma loss igen.
Nu h
Skönt att det hela tiden går framåt, Jenny. Och jag är grymt imponerad över ditt sätt att hantera det här. När jag får skador och större motgångar i löpningen så är det lät hänt att jag hamnar i soffan... Sedan får jag kämpa för att komma loss igen.
Nu h
Quote from Funbeat user on 2 May 2016, 11:22Efter att ha chockat familjen genom att dra av mig jackan, mössan och byxorna (jag hade löparshorts under) efter mösspåtagningen i Uppsala i lördags, och sedan springa hem till mamma längs Gula stigen i finvädret, så kan jag nu meddela att jag har under 1
Efter att ha chockat familjen genom att dra av mig jackan, mössan och byxorna (jag hade löparshorts under) efter mösspåtagningen i Uppsala i lördags, och sedan springa hem till mamma längs Gula stigen i finvädret, så kan jag nu meddela att jag har under 1
Quote from Funbeat user on 2 May 2016, 13:05Fler orienterare, kul!
Hoppas bli bra i foten till sommarens äventyr i Sälen :-).
Fler orienterare, kul!
Hoppas bli bra i foten till sommarens äventyr i Sälen :-).
Quote from Elias Engqvist on 2 May 2016, 15:32Bra jobbat Erik! Ingen brådska. 100km på 8 månader är bara 3km extra per vecka...
Bra jobbat Erik! Ingen brådska. 100km på 8 månader är bara 3km extra per vecka...