Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Ligg er lite efter pga förkylning.

Löprelaterade mål förutom 1000 km. Vet inte faktiskt om det blir något lopp i år? Men efter min hjärtinfarkt förra midsommaren så tänker jag mer gå in för trevliga löpturer där jag kan njuta av att springa i trevlig n

Jag ligger ganska långt före mitt mål såhär långt men vad det kan ändras fort. En rejäl förkylning, lite saker som kommer i vägen och sedan snabbt har man mer eller mindre tappat ett par veckor. Gäller att springa när man kan.

Bara för sakens skulle tänk

Bra mål, Krister!

I helgen gjorde jag första 20+ km för i år, Spring Trail Österlen med nästan 22 km terräng. Där kan vi snacka trevlig natur att springa i 🙂 Så nu är jag i valet och kvalet på om jag vill satsa på sub100 på höstens Stockholm Halvmarato

Bästa veckan på länge!
Astman har hållit sig hyfsat i schack, och dessutom fick jag ihop tre löppass på en vecka trots att det var löpning var tredje dag! Den optimala veckan....
Totalt blev veckans löpsträcka 14,42 km. Om jag inte kortat av både måndag o

Jenny, lugn bara lugn. Du kommer att öka och öka och öka och kommer att sluta på 2000km - I know it!

Vi andra kommer att harva på samma veckodos och blir alla passerade i Juli typ 🙂

Haha, Christer, I wish!

Min sjukgymnast har idag sanktionerat 35 minuter löpning/tillfälle from nästa löptillfälle! Wohooo! Nu börjar det likna något! Jag får däremot inte öka till varannan dag, tyvärr.

Jag hoppas komma upp i att löparpendla 16 km 2-3

Redan?! Skål o grattis!

Dagens heliga km: 309. Själv är jag förkyld för andra gången på kort tid (troligen samma förkylning - för tidig start med springandet) och ligger nu på 450km...

Jobba på allihopa 🙂

Vilket härligt mål Christer. Springa för att man kan och uppleva naturen runt omkring känns som ett supermål för året. 🙂
Heja Jenny! Men skynda långsamt så du inte åker på ett bakslag. (#)
Själv är jag uppe i 239 km så det får framåt men kanske inte så

Grattis illbatting till ha nått målet. Till både Christer och Ewa det är långt innan året är slut och båda kommer nå 1000 långt innan dess, bara att ligga i.

Grattis ! Illbatting! Ska ta en till dig när jag far ute bastun ! har också tjänat det när gjorde i års tredje längre pass till mig. Sprang i dag 21,59 km. med 4:47 medel tempo. var ganska sliten när kom hem ! 🙂 har nu fått blyga 354 km. är nu i gång .