Quote from Christer Berg on 24 April 2016, 08:06Grattis till alla som ligger enligt plan eller före 🙂 (Eller till och med gått i mål!)
Själv ligger jag på 10 mil löpning mot avsedda 30 så jag har en del att springa ifatt så att säga men träningen är i full gång igen så vi får se hur det utvecklas fra
Grattis till alla som ligger enligt plan eller före 🙂 (Eller till och med gått i mål!)
Själv ligger jag på 10 mil löpning mot avsedda 30 så jag har en del att springa ifatt så att säga men träningen är i full gång igen så vi får se hur det utvecklas fra
Quote from Elias Engqvist on 24 April 2016, 16:04Dagens distans ska vara 314km!
Dagens distans ska vara 314km!
Quote from Funbeat user on 25 April 2016, 10:24Jag tycker att du är grym som har kommit upp i 10 mil redan, Christian, riktigt bra!
Jag ligger lite före målet och fick ett rätt bra svar av benen i lördags. Gav mig ut på en milrunda och tyckte att det gick lite väl segt. Så jag tryckte på lite mer eft
Jag tycker att du är grym som har kommit upp i 10 mil redan, Christian, riktigt bra!
Jag ligger lite före målet och fick ett rätt bra svar av benen i lördags. Gav mig ut på en milrunda och tyckte att det gick lite väl segt. Så jag tryckte på lite mer eft
Quote from Christer Berg on 26 April 2016, 07:37Kul att du känner att du kan ta i lite mer igen, Fredrik 🙂
Kul att du känner att du kan ta i lite mer igen, Fredrik 🙂
Quote from Funbeat user on 26 April 2016, 12:50Ligger ca 10 km efter pga att jag har varit lite krasslig. Får hoppas allt är över nu så jag kan börja ta igen lite.
Ligger ca 10 km efter pga att jag har varit lite krasslig. Får hoppas allt är över nu så jag kan börja ta igen lite.
Quote from Funbeat user on 27 April 2016, 20:34Grattis illbatting! Starkt sprunget!
Det år jag sprang som mest, utan att skada mig, hade jag avklarat 100 mil under årets första 22 veckor. I år kanske jag inte klarar det alls... Jag är glad ändå, så länge jag kan springa!Jag skulle ha fått öka till 3
Grattis illbatting! Starkt sprunget!
Det år jag sprang som mest, utan att skada mig, hade jag avklarat 100 mil under årets första 22 veckor. I år kanske jag inte klarar det alls... Jag är glad ändå, så länge jag kan springa!
Jag skulle ha fått öka till 3
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2016, 08:46Ja, sjutton va tråkigt det är att vara förkyld...
Krya på oss!
Ja, sjutton va tråkigt det är att vara förkyld...
Krya på oss!
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2016, 09:39Borttaget
Borttaget
Quote from Funbeat user on 28 April 2016, 11:25Igår sprang jag loppet Kolmården Vertical
6 km terräng på drygt 300 höjdmeter. Ingen känning i vader eller höger fotled. Dock en massiv träningsvärk som kommer krypandes i låren. Men det var ju mer eller mindre löpning kombinerat med knäböj så något annat
Igår sprang jag loppet Kolmården Vertical
6 km terräng på drygt 300 höjdmeter. Ingen känning i vader eller höger fotled. Dock en massiv träningsvärk som kommer krypandes i låren. Men det var ju mer eller mindre löpning kombinerat med knäböj så något annat
Quote from Elias Engqvist on 28 April 2016, 20:54Kul att det funkade så bra Franz - låter som ett kul lopp dessutom!
( Jag är fortfarande förkyld 🙁 )
Kul att det funkade så bra Franz - låter som ett kul lopp dessutom!
( Jag är fortfarande förkyld 🙁 )