Quote from Funbeat user on 11 April 2016, 10:59Löprelaterade mål 2016 förutom 1000 km.
Att avslutande halvmaran på HIM Jönköping ska genomföras på ett sätt så att jag springer mig trött och inte tvingas slå av på tempot för att kroppen säger ifrån. Jag vill vara trött när jag kommer i mål. Inte bara
Löprelaterade mål 2016 förutom 1000 km.
Att avslutande halvmaran på HIM Jönköping ska genomföras på ett sätt så att jag springer mig trött och inte tvingas slå av på tempot för att kroppen säger ifrån. Jag vill vara trött när jag kommer i mål. Inte bara
Quote from Funbeat user on 11 April 2016, 13:24Bra mål, Franz, hoppas att du får till det.
Och ja, givetvis syftade jag på löprelaterade mål 😀
__
Fredrik
Bra mål, Franz, hoppas att du får till det.
Och ja, givetvis syftade jag på löprelaterade mål 😀
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 11 April 2016, 20:09Bra jobbat alla som kämpar på, fortsätt så!
Har idag lyckats passera 405km och det känns bra än så länge. Nu ska vi bara hålla i detta så får vi se var det kan sluta.
Bra jobbat alla som kämpar på, fortsätt så!
Har idag lyckats passera 405km och det känns bra än så länge. Nu ska vi bara hålla i detta så får vi se var det kan sluta.
Quote from Christer Berg on 11 April 2016, 21:12Har nu tränat 6 veckor och det bygger upp sakta och säkert. Sprang en 5 km runda tidigare ikväll och det kändes bra. Totalsträckan är dock inte många mil än eftersom det mesta jag gjort hittills går inte att kalla löpning med all välvilja i världen men de
Har nu tränat 6 veckor och det bygger upp sakta och säkert. Sprang en 5 km runda tidigare ikväll och det kändes bra. Totalsträckan är dock inte många mil än eftersom det mesta jag gjort hittills går inte att kalla löpning med all välvilja i världen men de
Quote from Funbeat user on 12 April 2016, 09:55Låt oss slippa debatten om vad som är löpning, risken är överhängande att det vi andra har gjort inte längre klassas som löpning efter en sådan ;-).
Kul att det går framåt med uppbyggnaden!
Låt oss slippa debatten om vad som är löpning, risken är överhängande att det vi andra har gjort inte längre klassas som löpning efter en sådan ;-).
Kul att det går framåt med uppbyggnaden!
Quote from Christer Berg on 12 April 2016, 11:46Nä, debatter om vad som är löpning låter vi bli. Se det som ett personligt ställningstagande för egen del. Precis som det ska vara.
Blir så tråkigt när andra kommer med pekpinnar vad man gjort eller inte.Vi tränar, vi rör på oss, vi kommer framåt i till
Nä, debatter om vad som är löpning låter vi bli. Se det som ett personligt ställningstagande för egen del. Precis som det ska vara.
Blir så tråkigt när andra kommer med pekpinnar vad man gjort eller inte.
Vi tränar, vi rör på oss, vi kommer framåt i till
Quote from Funbeat user on 12 April 2016, 15:28Hehe, hade nästan ett sånt samtal med en bekant för ett tag sedan när jag sa att jag hade varit ute på en lugn och långsam runda. För mig var den lugn och långsam, men hon tyckte att det var snabbt.
Allt är ju relativt, det är som är snabbt för mig är lån
Hehe, hade nästan ett sånt samtal med en bekant för ett tag sedan när jag sa att jag hade varit ute på en lugn och långsam runda. För mig var den lugn och långsam, men hon tyckte att det var snabbt.
Allt är ju relativt, det är som är snabbt för mig är lån
Quote from Christer Berg on 12 April 2016, 16:56Löpningen löser många problem. Intellektuella och logistiska 🙂
Själv ska jag ut och inviga träningslinnet för säsongen 🙂
Löpningen löser många problem. Intellektuella och logistiska 🙂
Själv ska jag ut och inviga träningslinnet för säsongen 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2016, 08:57Löpnng är allt som skulle få en diskad på en gångtävling!
Case closed 🙂
Löpnng är allt som skulle få en diskad på en gångtävling!
Case closed 🙂
Quote from Elias Engqvist on 16 April 2016, 21:20Dagens km enl. 1000km-schema: 292.35km
Jag ligger efter dagens långpass på: 438kmHoppas allt är bra med er andra!
Dagens km enl. 1000km-schema: 292.35km
Jag ligger efter dagens långpass på: 438km
Hoppas allt är bra med er andra!