Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Löprelaterade mål 2016 förutom 1000 km.

Att avslutande halvmaran på HIM Jönköping ska genomföras på ett sätt så att jag springer mig trött och inte tvingas slå av på tempot för att kroppen säger ifrån. Jag vill vara trött när jag kommer i mål. Inte bara

Bra mål, Franz, hoppas att du får till det.
Och ja, givetvis syftade jag på löprelaterade mål 😀
__
Fredrik

Bra jobbat alla som kämpar på, fortsätt så!
Har idag lyckats passera 405km och det känns bra än så länge. Nu ska vi bara hålla i detta så får vi se var det kan sluta.

Har nu tränat 6 veckor och det bygger upp sakta och säkert. Sprang en 5 km runda tidigare ikväll och det kändes bra. Totalsträckan är dock inte många mil än eftersom det mesta jag gjort hittills går inte att kalla löpning med all välvilja i världen men de

Låt oss slippa debatten om vad som är löpning, risken är överhängande att det vi andra har gjort inte längre klassas som löpning efter en sådan ;-).

Kul att det går framåt med uppbyggnaden!

Nä, debatter om vad som är löpning låter vi bli. Se det som ett personligt ställningstagande för egen del. Precis som det ska vara.
Blir så tråkigt när andra kommer med pekpinnar vad man gjort eller inte.

Vi tränar, vi rör på oss, vi kommer framåt i till

Hehe, hade nästan ett sånt samtal med en bekant för ett tag sedan när jag sa att jag hade varit ute på en lugn och långsam runda. För mig var den lugn och långsam, men hon tyckte att det var snabbt.
Allt är ju relativt, det är som är snabbt för mig är lån

Löpningen löser många problem. Intellektuella och logistiska 🙂

Själv ska jag ut och inviga träningslinnet för säsongen 🙂

Löpnng är allt som skulle få en diskad på en gångtävling!
Case closed 🙂

Dagens km enl. 1000km-schema: 292.35km
Jag ligger efter dagens långpass på: 438km

Hoppas allt är bra med er andra!