Quote from Funbeat user on 30 March 2016, 16:02Grymt inspirerande, Åke! Jag håller mina tummar för att du lyckas med ditt mål.
Jag är imponerad över att ditt jobb oxå, Jenny. Jag hade inte fixat det tror jag. I höstas när jag bara kunde springa nån enstaka km så lade jag ned helt ett par månader. Int
Grymt inspirerande, Åke! Jag håller mina tummar för att du lyckas med ditt mål.
Jag är imponerad över att ditt jobb oxå, Jenny. Jag hade inte fixat det tror jag. I höstas när jag bara kunde springa nån enstaka km så lade jag ned helt ett par månader. Int
Quote from Elias Engqvist on 31 March 2016, 10:08Hej Åke o välkommen hit. Nu vet jag inte hur Asics program ser ut men hoppas att det innehåller lätta veckor var 4:e-5:e vecka - vila är viktigt! Hoppas verkligen att du får vara frisk så StM blir av. Det är en häftig upplevelse!
Ganska många km du fått
Hej Åke o välkommen hit. Nu vet jag inte hur Asics program ser ut men hoppas att det innehåller lätta veckor var 4:e-5:e vecka - vila är viktigt! Hoppas verkligen att du får vara frisk så StM blir av. Det är en häftig upplevelse!
Ganska många km du fått
Quote from Funbeat user on 31 March 2016, 18:21Tack för all trevlig feedback jag har fått. Jag har följt Asics löpplan sedan 15-09-16 med 3 pass/vecka. Denna vecka 13 ser ut så här: Måndag 28 mars: Vila. Tisd. 29: Vila. Onsdag 30: Joggpass, 5 km, med ett rekommenderat tempo på 7:46 min/km. Svårt att h
Tack för all trevlig feedback jag har fått. Jag har följt Asics löpplan sedan 15-09-16 med 3 pass/vecka. Denna vecka 13 ser ut så här: Måndag 28 mars: Vila. Tisd. 29: Vila. Onsdag 30: Joggpass, 5 km, med ett rekommenderat tempo på 7:46 min/km. Svårt att h
Quote from Funbeat user on 2 April 2016, 12:35Mars blev således månaden då förkylningen som pausade löpningen kom, springer inte med ont i halsen. Trist när det var påskvecka och fler lediga dagar. Trots det går det här bra och jag är nu uppe i drygt 43 mil och har under mars fått ihop en hel del pas
Mars blev således månaden då förkylningen som pausade löpningen kom, springer inte med ont i halsen. Trist när det var påskvecka och fler lediga dagar. Trots det går det här bra och jag är nu uppe i drygt 43 mil och har under mars fått ihop en hel del pas
Quote from Funbeat user on 5 April 2016, 18:57Framsteg, wohooo!
Idag sprang jag längre än 5 km för första gången sedan 3 november 2015! Jag har fått lov att springa 27-28 minuter, men först idag passerade jag 5 km, har fegat lite tidigare... 5,2 km blev det till slut. Det kändes som ultrarapid sista
Framsteg, wohooo!
Idag sprang jag längre än 5 km för första gången sedan 3 november 2015! Jag har fått lov att springa 27-28 minuter, men först idag passerade jag 5 km, har fegat lite tidigare... 5,2 km blev det till slut. Det kändes som ultrarapid sista
Quote from Funbeat user on 5 April 2016, 21:39Underbart, Jenny 😀 välkommen tillbaka över halvmilen!
__
Fredrik
Underbart, Jenny 😀 välkommen tillbaka över halvmilen!
__
Fredrik
Quote from Christer Berg on 5 April 2016, 21:44Härligt Jenny! Gott kämpat!
Fem veckors pustande i spåren och har själv avancerat från enminutsintervaller till 3.22 km.
1/7 halvmara. Göteborg blir en baggis... eller inte 😉
Härligt Jenny! Gott kämpat!
Fem veckors pustande i spåren och har själv avancerat från enminutsintervaller till 3.22 km.
1/7 halvmara. Göteborg blir en baggis... eller inte 😉
Quote from Funbeat user on 5 April 2016, 22:14Tack grabbar!
Får bara springa var 3:e dag, så det är lååång väntan till nästa löprunda... (#)
Kram,
Jenny
Tack grabbar!
Får bara springa var 3:e dag, så det är lååång väntan till nästa löprunda... (#)
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 6 April 2016, 11:02Jenny, snart är det fredag!
Imponerad att du springer såpass fort, med så lite träning!
Jenny, snart är det fredag!
Imponerad att du springer såpass fort, med så lite träning!
Quote from Elias Engqvist on 7 April 2016, 09:11Bra jobbat alla, själv har jag fått ta en dryg veckas paus pga förkylning... Tur att jag låg på plus innan 🙂
Dagens distans enl. schema: 268km - jag ligger på 382km 🙂
Hoppas kunna springa långpass på lördag!
Bra jobbat alla, själv har jag fått ta en dryg veckas paus pga förkylning... Tur att jag låg på plus innan 🙂
Dagens distans enl. schema: 268km - jag ligger på 382km 🙂
Hoppas kunna springa långpass på lördag!