Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Hasse A S,
Tack!
Jag tror inte att någon någonsin kallat mig snabb, så tack! You just made my day!
Tyvärr blir det inte någon löpning i morgon, av olika omständigheter, det får lov att bli på lördag efter att jag lärt mig första hjälpen i vildmark.
Måhän

Det är lugnt Jenny, Jag börjar året precis som jag börjar mina löpningar: För mycket för snabbt. Du gör uppenbarligen tvärsom - vilket säkert lönar sig. Se tex på SSR24, då sprang du ifrån mig efter vätskestationen i Kårsavagge... Det kommer du säkert at

Wohooo!
Första veckan på länge som jag får ihop mer än 10 km löpning! Framsteg!
Lugnt och fint, får inte förhasta mig!

Christer, jag tror att jag måste hoppa över Björkliden i år, trots att jag hade förhoppningar om Sweden Sky Race 24 unplugged. Jag tror

Åke, mycket välkommen! Det verkar som om du har en bra plan för maran.
Jag instämmer med Christer och håller tummarna att du håller dig hel och får en (hyfsat..) behaglig tur uppe i huvudstaden.

Fredrik, lycka till längs Verkeån nästa helg!
Det är saligt

Hej er alla ! vad tuktiga ni är. jag har fått i hop kilometer bar 238 km. hittills . Planerar nu i Juni tävla antingen en kvart maraton eller en halv maraton. har ännu inte bestämt ? halv maraton springer 50 klass. Kvart maraton är som Allmän klass alla

Dag 100 på 2016! ja, då borde jag sprungit 27 mil, men det står bara 22 mil. Längtar efter att bli av med axellåset, som jag haft sen jag opererade axeln 17 mars.
Få se vad sjukgymnasten/fysioterapeuten säjer på tisdag. Blir nog ingen löpning direkt, utan

Åke det är inspirerande att läsa om din kometkarriär inom löpningen.Devisen; det är aldrig för sent att skaffa sig goda vanor, har med dina rader i tråden fått en större dignitet. Med det upplägget du har inför maran kommer det säkert att gå jättebra. (t+

Här kommer en uppdatering sedan förra inlägget. V. 13 och v. 14 har haft ett exakt samma upplägg, 3 löppass/vecka, 5k +12k och 24k. Under detta år ligger jag efter dagens långpass på 433,76 km. På torsdagens snabbpass 12 km lyckades jag faktiskt "persa" p

Kul att läsa om allas olika erfarenheter, framgångar och motgångar.

Att hitta något som upplevs som ett nöje och en njutning gör det svårare att begränsa.
Tidigare i livet kört löpning med en dålig löpteknik och där löpning mest varit ett nödvändigt ont

Stort grattis till nytt pers, Åke! Riktigt bra.

Skönt att det känns bättre för dig, Franz. Att hela tiden ha kvar sugen att komma vidare är grymt viktigt, annars är det lätt att det blir som du säger, man deppar ihop och ger upp.

Själv hade jag en lugn