Quote from Elias Engqvist on 27 March 2016, 18:05...betat av... nu trillade poletten ner 🙂
...betat av... nu trillade poletten ner 🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2016, 16:33Nu är jag inte helt säker på vilken polett du pratar om Christer..
Men om du syftar på ogräsreferensen så var det detta jag menade:
https://en.wiktionary.org/wiki/runcation🙂
Nu är jag inte helt säker på vilken polett du pratar om Christer..
Men om du syftar på ogräsreferensen så var det detta jag menade:
https://en.wiktionary.org/wiki/runcation
🙂
Quote from Funbeat user on 28 March 2016, 17:07Wohoo ???? årets första pass i shorts, så skönt 😀
Jag har kommit upp lite i distans nu och körde drygt 16,6 km i helgen. Totalt 323 km för året och målet om 1500 km börjar komma i närheten.
Ett långpass kvar, nu på söndag, sen är det dags för Spring Tra
Wohoo ???? årets första pass i shorts, så skönt 😀
Jag har kommit upp lite i distans nu och körde drygt 16,6 km i helgen. Totalt 323 km för året och målet om 1500 km börjar komma i närheten.
Ett långpass kvar, nu på söndag, sen är det dags för Spring Tra
Quote from Funbeat user on 29 March 2016, 10:25Jenny vilken kämpe du är och bra självdisciplin.
Jenny vilken kämpe du är och bra självdisciplin.
Quote from Funbeat user on 29 March 2016, 18:19Hej! Jag hoppar in på tråden fast det har gått ett tag sedan årsskiftet. Jag är en 73-årig pensionär, som tränar regelbundet. Jag är nu inne på mitt 5:e träningsår och jag har hittills ingen träningsfri vecka. Just nu ligger fokus på löpning, eftersom mit
Hej! Jag hoppar in på tråden fast det har gått ett tag sedan årsskiftet. Jag är en 73-årig pensionär, som tränar regelbundet. Jag är nu inne på mitt 5:e träningsår och jag har hittills ingen träningsfri vecka. Just nu ligger fokus på löpning, eftersom mit
Quote from Funbeat user on 29 March 2016, 18:38Medan jag fick lära mig när jag var iväg på löparresa att det numera kallas runcation som är en sammanslagning av de två engelska orden running och vacation. 🙂
Medan jag fick lära mig när jag var iväg på löparresa att det numera kallas runcation som är en sammanslagning av de två engelska orden running och vacation. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 March 2016, 22:39Har också varit på runcation och lyckats förvärva några mil till mitt mål. Dessvärre slog förkylningen till igen så jag fick inte ihop så långa sträckor under resan, ligger på ynka 170 km. Men det är några månader kvar av året. (V)
Har också varit på runcation och lyckats förvärva några mil till mitt mål. Dessvärre slog förkylningen till igen så jag fick inte ihop så långa sträckor under resan, ligger på ynka 170 km. Men det är några månader kvar av året. (V)
Quote from Funbeat user on 30 March 2016, 15:10Bra jobbat Åke J.
Bra jobbat Åke J.
Quote from Funbeat user on 30 March 2016, 15:18Imponerande Åke!
Imponerande Åke!
Quote from Funbeat user on 30 March 2016, 15:25Välkommen Åke!
Bra jobbat! Håller tummarna att du får förbli hel och frisk!
Tack Franz T! Långsiktiga mål gör att jag håller mig på mattan! Det var tufft i påsk, jag hade sprungit minst 10 km varenda dag en vanlig påsk, men i år är inte som andra år, så d
Välkommen Åke!
Bra jobbat! Håller tummarna att du får förbli hel och frisk!
Tack Franz T! Långsiktiga mål gör att jag håller mig på mattan! Det var tufft i påsk, jag hade sprungit minst 10 km varenda dag en vanlig påsk, men i år är inte som andra år, så d