Quote from Funbeat user on 14 March 2016, 18:05Jakten mot 1000 km har börjat för mig med. Blygsamma 4,3 km på årspremiären. 🙂
Jakten mot 1000 km har börjat för mig med. Blygsamma 4,3 km på årspremiären. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 March 2016, 18:31jag har fått hittills bara 189 km. 🙂 men jag kommer ! 🙂
jag har fått hittills bara 189 km. 🙂 men jag kommer ! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2016, 18:20Dags för rapportering. Efter dagens träning har jag 12 km:s marginal till den tänkta planen 219/207. Men det finns ett problem. Imorgon opererar jag axeln och ska ha armen fixerad i 6 veckor. Då blir det inte mycket löpning. Och sen blir det rehab .....
Dags för rapportering. Efter dagens träning har jag 12 km:s marginal till den tänkta planen 219/207. Men det finns ett problem. Imorgon opererar jag axeln och ska ha armen fixerad i 6 veckor. Då blir det inte mycket löpning. Och sen blir det rehab .....
Quote from Funbeat user on 16 March 2016, 20:01Hasse A S,
Lycka till! Hoppas att du får en lyckad operation och att rehabträningen går som den ska!
Så snart du får kan du ju börja köra konditionsträning/cirkulationsträning, om än inte löpning...
Efter dagens underbara pass på 3,61 km har jag nu ackumu
Hasse A S,
Lycka till! Hoppas att du får en lyckad operation och att rehabträningen går som den ska!
Så snart du får kan du ju börja köra konditionsträning/cirkulationsträning, om än inte löpning...
Efter dagens underbara pass på 3,61 km har jag nu ackumu
Quote from Elias Engqvist on 16 March 2016, 21:00Hasse, hoppas allt går bra med operationen förstås men sen kan du ju alltid gå?! Gå långt och mycket istället för löpning - det underhåller iaf delar av systemet 🙂
Hasse, hoppas allt går bra med operationen förstås men sen kan du ju alltid gå?! Gå långt och mycket istället för löpning - det underhåller iaf delar av systemet 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2016, 20:50Tack Jenny och Christer!
Operationen gick bra. Sjukgymnasten skickade med mej lite övningar att göra i 2 veckor. Sen ska jag på återbesök och får förhoppningsvis lite fler rörelser!
Jag räknar med att promenera en hel del. Men träningspromenaderna får
Tack Jenny och Christer!
Operationen gick bra. Sjukgymnasten skickade med mej lite övningar att göra i 2 veckor. Sen ska jag på återbesök och får förhoppningsvis lite fler rörelser!
Jag räknar med att promenera en hel del. Men träningspromenaderna får
Quote from Funbeat user on 18 March 2016, 16:56Lycka till med rehaben Hasse!
Jag sprang förbi besten i dag. m/
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/a465bfa4a51042b78aa0eae441e65218.jpgSköljer ner kallsvetten med Spitfire..
Lycka till med rehaben Hasse!
Jag sprang förbi besten i dag. m/
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/a465bfa4a51042b78aa0eae441e65218.jpg
Sköljer ner kallsvetten med Spitfire..
Quote from Funbeat user on 19 March 2016, 18:40Tack Illbatting!
Tack Illbatting!
Quote from Funbeat user on 23 March 2016, 08:56Efter att ha varit på en runcation i underbara Monto Gordo så sprang jag bokstavligen ifrån mitt eget mål och kan nu ligga på soffan ett tag. 😉 Lär kanske behövas en liten förkylning börja knacka på dörren dagen innan jag åkte hem. Hoppas den håller sig
Efter att ha varit på en runcation i underbara Monto Gordo så sprang jag bokstavligen ifrån mitt eget mål och kan nu ligga på soffan ett tag. 😉 Lär kanske behövas en liten förkylning börja knacka på dörren dagen innan jag åkte hem. Hoppas den håller sig
Quote from Elias Engqvist on 23 March 2016, 12:44Idag ska man ha sprungit 227km för att ligga i fas... Men än är det långt kvar till nyår 🙂
Idag ska man ha sprungit 227km för att ligga i fas... Men än är det långt kvar till nyår 🙂