Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Jakten mot 1000 km har börjat för mig med. Blygsamma 4,3 km på årspremiären. 🙂

jag har fått hittills bara 189 km. 🙂 men jag kommer ! 🙂

Dags för rapportering. Efter dagens träning har jag 12 km:s marginal till den tänkta planen 219/207. Men det finns ett problem. Imorgon opererar jag axeln och ska ha armen fixerad i 6 veckor. Då blir det inte mycket löpning. Och sen blir det rehab .....

Hasse A S,
Lycka till! Hoppas att du får en lyckad operation och att rehabträningen går som den ska!
Så snart du får kan du ju börja köra konditionsträning/cirkulationsträning, om än inte löpning...
Efter dagens underbara pass på 3,61 km har jag nu ackumu

Hasse, hoppas allt går bra med operationen förstås men sen kan du ju alltid gå?! Gå långt och mycket istället för löpning - det underhåller iaf delar av systemet 🙂

Tack Jenny och Christer!

Operationen gick bra. Sjukgymnasten skickade med mej lite övningar att göra i 2 veckor. Sen ska jag på återbesök och får förhoppningsvis lite fler rörelser!

Jag räknar med att promenera en hel del. Men träningspromenaderna får

Lycka till med rehaben Hasse!

Jag sprang förbi besten i dag. m/
BILD:http://cdn2.funbeat.net/morephotos/a465bfa4a51042b78aa0eae441e65218.jpg

Sköljer ner kallsvetten med Spitfire..

Tack Illbatting!

Efter att ha varit på en runcation i underbara Monto Gordo så sprang jag bokstavligen ifrån mitt eget mål och kan nu ligga på soffan ett tag. 😉 Lär kanske behövas en liten förkylning börja knacka på dörren dagen innan jag åkte hem. Hoppas den håller sig

Idag ska man ha sprungit 227km för att ligga i fas... Men än är det långt kvar till nyår 🙂