Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Dag 70 idag. Det går ganska bra för mig just nu, förra året och början på det här var ju en enda serie av skada-rehab-skada-rehab-....
I år har jag trots lite kvarvarande känningar kunnat springa nästan varje dag...

Idag har jag kommit upp i 295km ( 70*1

Jag firar tyvärr för mycket och joggar för lite.
Måste bli ändring på det. 🙂

Vad duktiga ni är.
1000 km kändes som ett svårt mål för mig. Men en mycket bra början på året ändrade den inställningen. Äsch, det här kommer jag lyckas med. Sen började vaden

Prova att köra många och korta pass istället - Franz - prova att köra många och riktigt korta pass istället! Jag tror det är bra. Provade det själv och det funkade iaf för mig! (Tex 3-4km varje dag!)

I vilket fall: Kämpa på och ta det lugnt i början!

Pannkakor är ju helt rätt nu när det är maslenitsa! (t+)
Men i morgon börjar fastan..

Jimmy,
Du kanske skulle ta och starta en firarbira-tråd? Om du vill spinna vidare på ölen, menar jag... Vi är nog några stycken som skulle vara intresserade!

Själv har jag efter dagens löppass kommit så långt som 43,60 km i år.

Franz, du har säkert ko

Oj, jag har nog en rysk maslenitsa-gen från min farfar som kom från ryssland 1910...
Utan att veta vad maslenitsa var tills du skrev om det åt jag alltså pannkaka som är grundläggande under maslenitsa ( http://russiapedia.rt.com/of-russian-origin/maslenit

Fira-bira är viktigt, faktiskt jätteviktigt! Det går alltid att hitta något att fira...

När det kommer till löpningen är jag uppe i precis under 260 km, så jag ligger bra till för årsmålet. Det har varit ett par låga veckor nu, och det ser ut att bli en

Christer, jag ska faktiskt ta och köra en vecka med många, riktigt korta pass. Tänker, varför inte?
I går söndag körde jag ett 5-km asfaltspass. Vaderna stelnade på tok för mycket. Idag känns de fortfarande som två klumpar.
Så nu ska jag köra en vecka med

Kör inte tokfort nu bara för att det är så kort 🙂

Lovar, ska ta det lugnt!