Quote from Funbeat user on 28 February 2016, 14:35Ingen mello 🙂 men däremot ett härligt långpass idag. Vilket ger mig 348km hittills i år och faktiskt något före mitt eget mål. Inte så vanligt så tidigt på året. Ett par extra pass utöver de normala har gjort detta. Kan ju ha råd till ett par dagars snu
Ingen mello 🙂 men däremot ett härligt långpass idag. Vilket ger mig 348km hittills i år och faktiskt något före mitt eget mål. Inte så vanligt så tidigt på året. Ett par extra pass utöver de normala har gjort detta. Kan ju ha råd till ett par dagars snu
Quote from Funbeat user on 29 February 2016, 10:43@illbatting
Tåhävning...nä det känner jag inte till. Går halva året barfota och joggar alltid i mjuka skor. Kör gymnastik barfota en gång i veckan. Så ingen specifik vadträning.Körde 5,2 km i torsdags helt utan känning i vaden. Jag var så glad att jag b
@illbatting
Tåhävning...nä det känner jag inte till. Går halva året barfota och joggar alltid i mjuka skor. Kör gymnastik barfota en gång i veckan. Så ingen specifik vadträning.
Körde 5,2 km i torsdags helt utan känning i vaden. Jag var så glad att jag b
Quote from Funbeat user on 1 March 2016, 08:09Haft en bra löpmånad med 24 löppass. De flesta ganska korta (runt 5-6 km istället för 9-12 som jag skulle vilja springa oftare) men jag är i alla fall uppe i strax under 30 mil och firade gårdagens milrunda med Alpine Pure Hoppiness (amerikansk västkust-I
Haft en bra löpmånad med 24 löppass. De flesta ganska korta (runt 5-6 km istället för 9-12 som jag skulle vilja springa oftare) men jag är i alla fall uppe i strax under 30 mil och firade gårdagens milrunda med Alpine Pure Hoppiness (amerikansk västkust-I
Quote from Funbeat user on 2 March 2016, 19:37Just nu känns det mest kört att få ihop 1000 km i år. Varit mest längdskidåkning Jan - feb. Och nu sitter jag med foten i gips efter Vasaloppsförsöket. Fått en spricka i yttre fot knölen på vänster fot. Gips i sexan veckor och sedan lär det väl bli ett an
Just nu känns det mest kört att få ihop 1000 km i år. Varit mest längdskidåkning Jan - feb. Och nu sitter jag med foten i gips efter Vasaloppsförsöket. Fått en spricka i yttre fot knölen på vänster fot. Gips i sexan veckor och sedan lär det väl bli ett an
Quote from Funbeat user on 2 March 2016, 22:11har kammat hit tills efter i dags 15 km. 144 km. Är mycket efter mitt mål , men det finns ännu tid att ta sig i kapp ! 🙂
har kammat hit tills efter i dags 15 km. 144 km. Är mycket efter mitt mål , men det finns ännu tid att ta sig i kapp ! 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2016, 09:08Carin, det där låter ju sketa traoudett! 🙁
Men ta det nu så nätt med rehaben och ha inte för bråttom.
Du får väl titta in här i tråden emellanåt och berätta hur det går för dig.
Carin, det där låter ju sketa traoudett! 🙁
Men ta det nu så nätt med rehaben och ha inte för bråttom.
Du får väl titta in här i tråden emellanåt och berätta hur det går för dig.
Quote from Funbeat user on 3 March 2016, 18:52Carin,
lyssna till illbattings råd, han är klok!Själv har jag idag genomfört min första transportlöpning sedan min stressfraktur 2015-11-03. Jag får ju springa 20 minuter och det är ca 3,5 km i mitt tempo. Klev av bussen några hållplatser tidigare än v
Carin,
lyssna till illbattings råd, han är klok!
Själv har jag idag genomfört min första transportlöpning sedan min stressfraktur 2015-11-03. Jag får ju springa 20 minuter och det är ca 3,5 km i mitt tempo. Klev av bussen några hållplatser tidigare än v
Quote from Funbeat user on 4 March 2016, 21:07Försöker :-). Än så länge med gipset på så finns det liksom inga alternativ. Det svåra är att ta det lugnt sedan när gipset är av. Har ju hund också som skall ut varje dag...
Lovar att titta förbi emellanåt 🙂
Försöker :-). Än så länge med gipset på så finns det liksom inga alternativ. Det svåra är att ta det lugnt sedan när gipset är av. Har ju hund också som skall ut varje dag...
Lovar att titta förbi emellanåt 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2016, 16:50Carin, gör gärna det! Det är alltid kul med pepp och med andras insikter och klokheter!
Ta det lugnt, ta en Toy! (för oss gamla nog att komma ihåg det!)
Kram,
Jenny
Carin, gör gärna det! Det är alltid kul med pepp och med andras insikter och klokheter!
Ta det lugnt, ta en Toy! (för oss gamla nog att komma ihåg det!)
Kram,
Jenny
Quote from Christer Berg on 6 March 2016, 00:56Då tar vi nya tag!
Förra året slutade jag på 70 mil (men jag klarade 100 mil på ett år om man ser från augusti till augusti 😉 ).
Göteborgsvarvet kommer snart så det gäller att tugga kilometrar i en jämn och stadig takt och bygga upp både kropp och knop
Då tar vi nya tag!
Förra året slutade jag på 70 mil (men jag klarade 100 mil på ett år om man ser från augusti till augusti 😉 ).
Göteborgsvarvet kommer snart så det gäller att tugga kilometrar i en jämn och stadig takt och bygga upp både kropp och knop