Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Trist, Franz... Jag skulle nog rekommendera att ta kontakt med en sjukgymnast. Och då gärna en som är intresserad av löpning.
__
Fredrik

Jenny, vilken disciplin du har! Imponerande. Hur tänkte du med flera dagar? Ska man tälta? Jag funderar också lite på hur det ska gå att hitta på vissa ställen om det inte är markerat. Ffa då man har "sprungit" upp igen efter ha passerat vätskedtationen i

TS ber om ursäkt att vi hamnat vid sidan om trådens ämne...

Christer, jag har inte tänkt tälta, men det är en idé... Jag tänkte att man kan lifta till anhalten och springa därifrån till Kårsavagge och sova där. Man kan lifta till Abisko fjällstation och

Hehe, Christer & Jenny, mig gör det inget om det spårar ur lite ibland, bara roligt 🙂

Efter dagens pass är jag uppe i 190 km och därmed en bra bit före målet på 1000 km under året. Jag ska dessutom upp lite mer i distans på de längre passen är det tänkt

Härligt, Fredrik! (t+)
Jag har plusat på med ytterligare 2,53 km löpning idag. Det känns jättefuttigt, men det är ju lika långt som ett vanligt elljusspår och hur många känner vi inte som aldrig, aldrig skulle vilja/kunna springa ett elljusspår? Ganska må

Vid första löpsteget så springer du ifrån alla soffliggare, glöm inte det 🙂
Och även om det känns fjuttigt så är det rätt väg att gå. Det går inte att gå från 0-100 på en gång, det måste tas i små fina (löpar)steg.

Gårdagens intervallpass gör att jag hamnar på 134km hittills, stadigt ca 2 mil efter önskvärt antal löpta km. Hoppas på ett 15-17km långt pass i helgen, så kommer jag ju ifatt något. Skyndar långsamt, året är långt (H)

BILD:http://www.funbeat.se/_images_

Ligger efter dagens pass 19 km före målet. Bra att ha ifall det kommer någon förkylningsvecka.

En halvmil från halvvägs som sköljs ner med Södra Almighty.

Till Franz med vaden har jag en fråga.
Exakt hur slarvig har du varit med dina tåhävningar det senaste halvåret..? 😉

Ta det nu nätt allihopa och skål på er! 😀

Idag passerades 200 km och det firar vi med en Oppigårds Dalalager. Hoppas att ni har en bra helg med mello och löpning 😀
__
Fredrik