Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Första veckan sedan stressfrakturen som jag är över 10 km löpning!
Måndags: 3,12 km
Tisdags: 3,47 km
Idag: 3,65 km
Totalt:10,24 km

Det går framåt, yes! Får nu bara springa var 3:e dag, så vissa veckor blir det bara löpning två gånger, men ändå!

Ackumu

Oxå igång igen efter att vaden strulat. 3 pass á 5-6 km föregående vecka. Ingen känning alls.
Håller tummarna.

Välkommen tebaka, Nybban!
Hoppas att du inte missade att fira Fössta Tossdan i Mass förra veckan..? 🙂

BILD:http://wp.kristdemokraterna.se/hakanjohansson/files/2014/07/fosstatossdanimass.jpg

Gött, nu börjar ju folk komma tillbaka igen 🙂 Härligt!
Jag gjorde ett litet uppehåll på löpningen tors-lör förra veckan för skidåkning och att umgås med vänner, vilket gjorde att jag stannade på drygt 26 km. Men jag är gott före målet och det var kul att

Visst minns jag Toy (ta det lugnt, ta en toy :-)) Jenny.

Sitter annars mest och försöker tänka på annat än värken i foten mellan kryckpromenaderna med hunden och annat.

Skönt att höra att det i alla fall går framåt för er andra!

Vilket bra mål!
Problemet för mig är bara att jag ofta bara tar tid och inte vet hur långt det är. Detta för att tvinga mig själv att inte stressa... Funderar på om jag ska omvandla det till ett tidsmål, 100 timmar löpning under 2016 borde ju fungera lik

Ja håller du genomsnittligt tempot 6 min/km så blir det ju samma sak 🙂

Asså, det viktigaste är väl ändå fira-biran (eller vad man nu vill fira med)..?

Jag firade 60 med New Belgium Fat Tire i dag.
(Jo, jag vet. Det är cykel-bira, men jag cyklade faktiskt också i dag.)
Skål på er! 😀

Haha Illbatting, "gilla" på den! 🙂

Problemet med firabiran är att jag hela tiden känner ett behov av att spinna vidare på öldiskussionen och enkelt glömma bort att det här handlar om att springa! 🙂

-Jimmy