Quote from Funbeat user on 23 March 2016, 14:33Christer - Jag gnetar på med ditt förslag på korta rundor. Ligger oftast runt 3-4 km. Dock inte riktigt varje dag. Kan kanske inte säga att jag inte orkar fysiskt utan mer psykiskt. Eftersom det är triathlon jag håller på med så tar även annan träning myc
Christer - Jag gnetar på med ditt förslag på korta rundor. Ligger oftast runt 3-4 km. Dock inte riktigt varje dag. Kan kanske inte säga att jag inte orkar fysiskt utan mer psykiskt. Eftersom det är triathlon jag håller på med så tar även annan träning myc
Quote from Funbeat user on 24 March 2016, 14:24Har gått lite trögt sista veckan. Men jag ligger fortfarande på plus. Nu hoppas jag på värme så det blir lite roligare att ge sig ut på långpass.
Har gått lite trögt sista veckan. Men jag ligger fortfarande på plus. Nu hoppas jag på värme så det blir lite roligare att ge sig ut på långpass.
Quote from Funbeat user on 24 March 2016, 15:13Halvägs genom gipset och fått en ny variant i plast. Avtagbar när jag skall duscha och får stödja lite på foten när jag går. Ändå segt det här. Längtar ut å springa å simma. Väldigt ont i händerna varje dag efter hundpromenaderna.
Hejar på er andra från
Halvägs genom gipset och fått en ny variant i plast. Avtagbar när jag skall duscha och får stödja lite på foten när jag går. Ändå segt det här. Längtar ut å springa å simma. Väldigt ont i händerna varje dag efter hundpromenaderna.
Hejar på er andra från
Quote from Elias Engqvist on 24 March 2016, 15:50Låter jobbigt Carin, bra att hålla modet uppe!!! Din tid kommer 🙂
Låter jobbigt Carin, bra att hålla modet uppe!!! Din tid kommer 🙂
Quote from Funbeat user on 25 March 2016, 10:45Franz, jag håller med dig och anar hur du har det!
Jag fick börja med 5 minuterslöpningar som rehab nu i januari, då hade jag inte sprungit en meter på 12 veckor nästan pga stressfraktur. Det kändes oerhört futtigt med 5 minuter men jag var så enormt glad
Franz, jag håller med dig och anar hur du har det!
Jag fick börja med 5 minuterslöpningar som rehab nu i januari, då hade jag inte sprungit en meter på 12 veckor nästan pga stressfraktur. Det kändes oerhört futtigt med 5 minuter men jag var så enormt glad
Quote from Funbeat user on 25 March 2016, 17:35Mats, du har väl inte rensat ogräs i pinjeskogen..? 😉
Håll ut Carin!
Jag passerade 75 i dag och fick ölkorv i mitt påskägg.
Tyvärr har jag ingen Kylle Kylle så det får bli almindelig Tuborg.
Skål och Glad Påsk på er! 😀
BILD:http://www.dagens.dk/sites/
Mats, du har väl inte rensat ogräs i pinjeskogen..? 😉
Håll ut Carin!
Jag passerade 75 i dag och fick ölkorv i mitt påskägg.
Tyvärr har jag ingen Kylle Kylle så det får bli almindelig Tuborg.
Skål och Glad Påsk på er! 😀
BILD:http://www.dagens.dk/sites/
Quote from Funbeat user on 26 March 2016, 10:24Carin och Sylvia, det är jobbigt att vila eller att träna med handbromsen. Men med tålamod och tävlingsklipp på youtube så går det framåt!
Själv tar jag korta promenader i 15-20 min/km-tempo. Och blir trött av det, men snart ......
Carin och Sylvia, det är jobbigt att vila eller att träna med handbromsen. Men med tålamod och tävlingsklipp på youtube så går det framåt!
Själv tar jag korta promenader i 15-20 min/km-tempo. Och blir trött av det, men snart ......
Quote from Funbeat user on 26 March 2016, 17:01Heja, heja, illbatting!
Idag har jag invigt min nya havskajak, en Kayman Kayaks Fury LV. Underbart! En kort tur bara, har inte utrustning för att överleva ett längre dopp i Östersjön den här årstiden, så man får vara försiktig. Maken testade sin nya Fury
Heja, heja, illbatting!
Idag har jag invigt min nya havskajak, en Kayman Kayaks Fury LV. Underbart! En kort tur bara, har inte utrustning för att överleva ett längre dopp i Östersjön den här årstiden, så man får vara försiktig. Maken testade sin nya Fury
Quote from Elias Engqvist on 27 March 2016, 12:48Påsk-kramar till dig också Jenny.
Påsk-kramar till dig också Jenny.
Quote from Funbeat user on 27 March 2016, 15:44Illbatting jag lät ogräset stå kvar både vid kusten och även i bergen vid Odeleite.
Illbatting jag lät ogräset stå kvar både vid kusten och även i bergen vid Odeleite.