Quote from Funbeat user on 2 May 2016, 18:56En uppdatering av min löpträning,v.15,16 och 17.
V. 15: 3 löppass enl. löpplan, 25,01 km.
V. 16: 3 löppass enl. plan, 45,01 km
V. 16: Endast 2 löppass, 17,00 km. Jag ligger nu på 580,78 km under detta året.
Tyvärr drabbades jag av ett bakslag efter ett s
En uppdatering av min löpträning,v.15,16 och 17.
V. 15: 3 löppass enl. löpplan, 25,01 km.
V. 16: 3 löppass enl. plan, 45,01 km
V. 16: Endast 2 löppass, 17,00 km. Jag ligger nu på 580,78 km under detta året.
Tyvärr drabbades jag av ett bakslag efter ett s
Quote from Funbeat user on 3 May 2016, 17:23Ja Christer, det är kanske dags att byta namn på tråden.
Själv har jag sprungit, för första gången sen min axeloperation 17/3. Visserligen blev det bara drygt 1 km på knappt 7 min. Men det var härligt att börja springa igen.
Undrar hur länge det dröjer
Ja Christer, det är kanske dags att byta namn på tråden.
Själv har jag sprungit, för första gången sen min axeloperation 17/3. Visserligen blev det bara drygt 1 km på knappt 7 min. Men det var härligt att börja springa igen.
Undrar hur länge det dröjer
Quote from Funbeat user on 3 May 2016, 17:25Åke, jag antar att du kör excentriska tåhävningar?
Har du nån naprapat som kan ge dej ström genom hälsenan? Det brukar ge resultat!
Åke, jag antar att du kör excentriska tåhävningar?
Har du nån naprapat som kan ge dej ström genom hälsenan? Det brukar ge resultat!
Quote from Funbeat user on 3 May 2016, 22:25Haha, Christer "Sjukhuset - sub 37° till slutet på 2016" !!!
Jo, många av oss verkar behöva lite kärlek och rehab, kanske det är därför målet är just 100 mil och inte 300 mil? (H)Tackar för all uppmuntran! Det går ju framåt för mig! Idag är det 26 vecko
Haha, Christer "Sjukhuset - sub 37° till slutet på 2016" !!!
Jo, många av oss verkar behöva lite kärlek och rehab, kanske det är därför målet är just 100 mil och inte 300 mil? (H)
Tackar för all uppmuntran! Det går ju framåt för mig! Idag är det 26 vecko
Quote from Funbeat user on 4 May 2016, 09:32Sprang förbi en vägskylt i dag.
BILD:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSN9TOrXm5P-nIXdj4k50hWtt1qYKhXbo9F90dVhmZQPMbn1Wa4Har inte bestämt vad det kan bli för sorts fira-bira ännu.
Det får helt enkelt bli en överraskning! 😀Det sakn
Sprang förbi en vägskylt i dag.
BILD:https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSN9TOrXm5P-nIXdj4k50hWtt1qYKhXbo9F90dVhmZQPMbn1Wa4
Har inte bestämt vad det kan bli för sorts fira-bira ännu.
Det får helt enkelt bli en överraskning! 😀
Det sakn
Quote from Funbeat user on 4 May 2016, 11:30Kan problemen förvärras om jag förutom excentriska även gör koncentriska tåhävningar?
Det smärtar ju lite mera under den koncentriska fasen, dvs när jag går upp på tå igen. Jag kan köra övningarna utan något stöd av det högra benet. Jag tog en Bungy-Pump
Kan problemen förvärras om jag förutom excentriska även gör koncentriska tåhävningar?
Det smärtar ju lite mera under den koncentriska fasen, dvs när jag går upp på tå igen. Jag kan köra övningarna utan något stöd av det högra benet. Jag tog en Bungy-Pump
Quote from Funbeat user on 4 May 2016, 14:36Jag håller med dig, Illbatting! Det är alldeles för lite fira-bira... Jag ska ta en ikväll, för igår slog jag nytt personbästa på 5 km med 1½ minut 🙂 Det nya PB lyder 22:10, och med det i åtanke borde jag kunna pressa mitt PB på milen lite oxå (nuvarande
Jag håller med dig, Illbatting! Det är alldeles för lite fira-bira... Jag ska ta en ikväll, för igår slog jag nytt personbästa på 5 km med 1½ minut 🙂 Det nya PB lyder 22:10, och med det i åtanke borde jag kunna pressa mitt PB på milen lite oxå (nuvarande
Quote from Funbeat user on 4 May 2016, 17:14Åke, i min värld är koncentriska tåhävningar sådana som man gör på plant underlag och excentriska tåhävningar sådana som man gör med framfoten på en upphöjning (trappa).
Med den definitionen tycker jag att de förstnämnda är en lite mildare variant av de s
Åke, i min värld är koncentriska tåhävningar sådana som man gör på plant underlag och excentriska tåhävningar sådana som man gör med framfoten på en upphöjning (trappa).
Med den definitionen tycker jag att de förstnämnda är en lite mildare variant av de s
Quote from Funbeat user on 4 May 2016, 20:52Där gick jag över 500km det firar jag med en punköl! Riktigt stum i vaderna är jag också.
Där gick jag över 500km det firar jag med en punköl! Riktigt stum i vaderna är jag också.
Quote from Christer Berg on 5 May 2016, 07:40Ett 7 km pass igår och jag är uppe på 12,5 mil.
Två veckor till Göteborgsvarvet och en 120 dagar till Stockholm.. Är bara till å kämpa på.
Ett 7 km pass igår och jag är uppe på 12,5 mil.
Två veckor till Göteborgsvarvet och en 120 dagar till Stockholm.. Är bara till å kämpa på.