Quote from Funbeat user on 16 May 2016, 14:09Det är lugnt...det är förkylningsknän.
Alla får vi känning i kroppen när vi är förkylda, jag får känsliga knän.
Frisk - Ingen känning
Lätt förkylning - Bit ihop
Det är lugnt...det är förkylningsknän.
Alla får vi känning i kroppen när vi är förkylda, jag får känsliga knän.
Frisk - Ingen känning
Lätt förkylning - Bit ihop
Quote from Funbeat user on 16 May 2016, 20:24Franz,
Jag gillar "knä-förkylning"!
Maken får en acne inne i ena näsborren när han blir förkyld. När han känner det, då är det kört, då blir han förkyld...
Jag kan känna en väldig ömhet över ett begränsat hudparti innan jag blir förkyld, och även när ja
Franz,
Jag gillar "knä-förkylning"!
Maken får en acne inne i ena näsborren när han blir förkyld. När han känner det, då är det kört, då blir han förkyld...
Jag kan känna en väldig ömhet över ett begränsat hudparti innan jag blir förkyld, och även när ja
Quote from Christer Berg on 18 May 2016, 08:19Igår fick jag äntligen till ett löppass, 6 km tempo, och det blev det sista innan Varvet. Nu blir det till att softa och ladda batterierna mentalt tills jag ska gåjogga runt Göteborg.
Igår fick jag äntligen till ett löppass, 6 km tempo, och det blev det sista innan Varvet. Nu blir det till att softa och ladda batterierna mentalt tills jag ska gåjogga runt Göteborg.
Quote from Funbeat user on 18 May 2016, 09:35Ha ha ha...ja du ser Jenny.
Jodå knäna mår fint igen. Körde 30 km mtb på måndagen utan att känna något innan, under tiden eller efter. Idag väntar 90 km landsväg.Löpningen ska jag ta upp imorgon igen 🙂
Ha ha ha...ja du ser Jenny.
Jodå knäna mår fint igen. Körde 30 km mtb på måndagen utan att känna något innan, under tiden eller efter. Idag väntar 90 km landsväg.
Löpningen ska jag ta upp imorgon igen 🙂
Quote from Funbeat user on 25 May 2016, 18:13Sådärja! Nu har jag äntligen sprungit ett pass på över en halvtimme. Det är precis 10 veckor sen jag kunde det, dagen innan min axeloperation. Och om sådär 7-8 veckor ska jag väl kunna springa över en timme i sträck. Då tar jag upp kampen och försöker kom
Sådärja! Nu har jag äntligen sprungit ett pass på över en halvtimme. Det är precis 10 veckor sen jag kunde det, dagen innan min axeloperation. Och om sådär 7-8 veckor ska jag väl kunna springa över en timme i sträck. Då tar jag upp kampen och försöker kom
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2016, 22:47Härligt Hasse!
Härligt Hasse!
Quote from Elias Engqvist on 25 May 2016, 22:58Och hoppsan, jag har ju passerat 500 - närmare bestämt 512!
Får gå och handla något gott att fira med i morgon!Dagens siffra är annars: 399km
Och hoppsan, jag har ju passerat 500 - närmare bestämt 512!
Får gå och handla något gott att fira med i morgon!
Dagens siffra är annars: 399km
Quote from Funbeat user on 26 May 2016, 12:34Ja Christer, då har du hunnit halvvägs! Nåt att fira!
Själv har bara kommit till 262 km! Nu har jag som mål att ha kommit 1/3-del till midsommar, alltså 333 km!
Ja Christer, då har du hunnit halvvägs! Nåt att fira!
Själv har bara kommit till 262 km! Nu har jag som mål att ha kommit 1/3-del till midsommar, alltså 333 km!
Quote from Funbeat user on 26 May 2016, 15:40Ojojoj.. här har man halkat efter på trådläsning.
Jag skyller på att seglingssäsongen hastigt både startats och avslutas.
Av naturen blir det en hel del Tuborg då.
Därför tror jag att jag ändå lyckats skåla för er (Anders, Juhani, Fredrik, Erik, Hasse och
Ojojoj.. här har man halkat efter på trådläsning.
Jag skyller på att seglingssäsongen hastigt både startats och avslutas.
Av naturen blir det en hel del Tuborg då.
Därför tror jag att jag ändå lyckats skåla för er (Anders, Juhani, Fredrik, Erik, Hasse och
Quote from Funbeat user on 27 May 2016, 10:33En förtidsskål kanske jag kan unna mig nu. Efter dagens pass stod årets mätare på 999km.
En förtidsskål kanske jag kan unna mig nu. Efter dagens pass stod årets mätare på 999km.