Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Det är lugnt...det är förkylningsknän.
Alla får vi känning i kroppen när vi är förkylda, jag får känsliga knän.
Frisk - Ingen känning
Lätt förkylning - Bit ihop

Franz,
Jag gillar "knä-förkylning"!
Maken får en acne inne i ena näsborren när han blir förkyld. När han känner det, då är det kört, då blir han förkyld...
Jag kan känna en väldig ömhet över ett begränsat hudparti innan jag blir förkyld, och även när ja

Igår fick jag äntligen till ett löppass, 6 km tempo, och det blev det sista innan Varvet. Nu blir det till att softa och ladda batterierna mentalt tills jag ska gåjogga runt Göteborg.

Ha ha ha...ja du ser Jenny.
Jodå knäna mår fint igen. Körde 30 km mtb på måndagen utan att känna något innan, under tiden eller efter. Idag väntar 90 km landsväg.

Löpningen ska jag ta upp imorgon igen 🙂

Sådärja! Nu har jag äntligen sprungit ett pass på över en halvtimme. Det är precis 10 veckor sen jag kunde det, dagen innan min axeloperation. Och om sådär 7-8 veckor ska jag väl kunna springa över en timme i sträck. Då tar jag upp kampen och försöker kom

Härligt Hasse!

Och hoppsan, jag har ju passerat 500 - närmare bestämt 512!
Får gå och handla något gott att fira med i morgon!

Dagens siffra är annars: 399km

Ja Christer, då har du hunnit halvvägs! Nåt att fira!

Själv har bara kommit till 262 km! Nu har jag som mål att ha kommit 1/3-del till midsommar, alltså 333 km!

Ojojoj.. här har man halkat efter på trådläsning.
Jag skyller på att seglingssäsongen hastigt både startats och avslutas.
Av naturen blir det en hel del Tuborg då.
Därför tror jag att jag ändå lyckats skåla för er (Anders, Juhani, Fredrik, Erik, Hasse och

En förtidsskål kanske jag kan unna mig nu. Efter dagens pass stod årets mätare på 999km.