Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning1000 km under 2016
You need to log in to create posts and topics.

Heja er alla som ligger i fas med era mål eller över/under. Själv har jag halvårs summering av 1197km mycket hjälpt av de 10 dagarna i mars som jag var i Portugal och avverkade många kilometrar. Nu kan jag ju ta det lugnt andra halvan för att nå målet 200

Tycker att ni alla har jobbat bra och jag behöver ta en Karhu Öl i kväll för oss alla! Skål ! 🙂 Efter i gårdagen terräng DM i Morjärv Har jag fått kilometer ihop nu 650 km. 🙂 Där kom jag som tvåa . Sträckan var 3,65 km mycket tuff terräng tiden blev

Länge sen jag uppdaterade här och löpningen har väl inte gått riktigt som jag tänkt mig. 46,7 mil har jag lyckats komma upp i och det är sämre än senaste 3 åren.

Men det blev 5 mil rullskidor idag så jag firar ändå med en Åbro Premium Gold!

Tjoho - lufsade förbi 1000km-markeringen ikväll 🙂
Om motivatitionen håller och jag får vara skadefri, så kanske det blir 2016km i år, jämfört med 2015km förra året.
Nu ska jag leta fram en fira-bira.

Halvtid och ligger på 368 km. En bit ifrån men det gör inte så mycket för jag kan fortfarande springa. Nu har jag klarat första halvåret med ok problematik. Lite förkylningsknän och stela vader men på det hela bra.
I helgen är det HIM Jönköping vilket har

Sett till årsmålet på 1200km ligger jag fortfarande före men shit var det inte gått bra maj-juni jämfört med innan. Fick en riktig man-cold x10 i maj som till och med genererade frånvaro från jobbet. Trampade snett i förra veckan. Strular fortfarande en d

Gick ju ganska bra i början för mig trots skada och förkylningar... Första halvåret blev det 658km!
Sen har jag hunnit med några km till men i förrgår då jag skulle resa på mig small det till i ryggen - ett kraftigt ryggskott - fortfarande långt ifrån bra

Har precis lyckats krångla mig över 20 mil.
Det går inte snabbt. Det blir inte särskilt ofta. Det är inte vackert när det händer.

Men jag får in ett och annat pass i alle fall.

Ligger bara 3 mil efter målet så det borde gå att ta ifatt.

Snyggt jobbat Krister! (t+) Imponerande med tanke på vilken resa du har gjort med din hälsa. Själv går det låångsamt framåt, 385 km hittills. Förkylningarna har avlöst varandra, men nu SKA jag vara frisk och kuta på. 🙂