Quote from Funbeat user on 19 September 2016, 14:06Samma inställning som Christer.
Fast det brukar bli ganska lika mängd från år till år.
Det är bara farten som avtar.. 😉
Samma inställning som Christer.
Fast det brukar bli ganska lika mängd från år till år.
Det är bara farten som avtar.. 😉
Quote from Funbeat user on 19 September 2016, 21:05Samma som övriga, mest en kul bonus att se milen ticka in på "kontot". Men ibland kan det även fungera som en liten spark där bak så att man faktiskt tar sig ut de dagar man kommer hem från jobbet och egentligen bara vill krascha i soffan.
Samma som övriga, mest en kul bonus att se milen ticka in på "kontot". Men ibland kan det även fungera som en liten spark där bak så att man faktiskt tar sig ut de dagar man kommer hem från jobbet och egentligen bara vill krascha i soffan.
Quote from Funbeat user on 20 September 2016, 11:40tsaa. Jag är periodare, inte med träning i allmänhet utan val av träningsform. Jag är i huvudsak triathlet och lägger en hel del tid på simning under vinterhalvåret. Under våren kommer cykling in i bilden. Under sommaren är det tävlingar i olika former.
U
tsaa. Jag är periodare, inte med träning i allmänhet utan val av träningsform. Jag är i huvudsak triathlet och lägger en hel del tid på simning under vinterhalvåret. Under våren kommer cykling in i bilden. Under sommaren är det tävlingar i olika former.
U
Quote from Funbeat user on 20 September 2016, 13:14Ja, förkylningar är ett skräp som borde förbjudas! Men nu anser jag mig frisk (gjorde redan förra veckan iofs) och har iom dagens pass passerat 1000 km för året! 😀 Närmare bestämt 1004 km.
1004 är för övrigt ett "numeriskt ord" på koreanska, ?? (chun sa)
Ja, förkylningar är ett skräp som borde förbjudas! Men nu anser jag mig frisk (gjorde redan förra veckan iofs) och har iom dagens pass passerat 1000 km för året! 😀 Närmare bestämt 1004 km.
1004 är för övrigt ett "numeriskt ord" på koreanska, ?? (chun sa)
Quote from Funbeat user on 20 September 2016, 13:30Grattis Fredrik! Check!
Grattis Fredrik! Check!
Quote from Funbeat user on 20 September 2016, 13:53Tack, Franz!
Man skulle kunna spinna vidare på det där med 1004 och ängel. Jag har nu sprungit en ängels andel under året, och det (angels share) är ett uttryck för den whisky som dunstar bort i skotska whiskylager. Så givetvis måste det firas med en fin
Tack, Franz!
Man skulle kunna spinna vidare på det där med 1004 och ängel. Jag har nu sprungit en ängels andel under året, och det (angels share) är ett uttryck för den whisky som dunstar bort i skotska whiskylager. Så givetvis måste det firas med en fin
Quote from Funbeat user on 21 September 2016, 11:12Grattis Fredrik! (t+) Själv har jag med Copenhagen half kommit upp till 623 km för året. Tänker som Jenny att det är nog mer rimligt att det blir 750 km för året och allt över det är bonus.Det är bara att löpa på! (H)
Grattis Fredrik! (t+) Själv har jag med Copenhagen half kommit upp till 623 km för året. Tänker som Jenny att det är nog mer rimligt att det blir 750 km för året och allt över det är bonus.Det är bara att löpa på! (H)
Quote from Funbeat user on 21 September 2016, 14:25Tack, Ewa 🙂
Men bonus ska inte underskattas, om det inte är för en VD för då är den inte lönsam enligt undersökningar 😉
__
Fredrik
Tack, Ewa 🙂
Men bonus ska inte underskattas, om det inte är för en VD för då är den inte lönsam enligt undersökningar 😉
__
Fredrik
Quote from Funbeat user on 22 September 2016, 12:32Börjar så smått komma igång efter min plantar fasciit. Men målet får flyttas till nästa år.
Börjar så smått komma igång efter min plantar fasciit. Men målet får flyttas till nästa år.
Quote from Funbeat user on 22 September 2016, 12:39Skål och grattis Fredrik! 😀 (t+)
Blev det lite Ardberg, kanske..?
Skål och grattis Fredrik! 😀 (t+)
Blev det lite Ardberg, kanske..?