Quote from Elias Engqvist on 6 October 2016, 17:43Tack!
Det blev lite Amarone och lite god schweizisk ost (Gruyere o Appenzeller) för att fira...Ja, bättre självkontroll o tålamod än Jennys är svårt att hitta!
Tack!
Det blev lite Amarone och lite god schweizisk ost (Gruyere o Appenzeller) för att fira...
Ja, bättre självkontroll o tålamod än Jennys är svårt att hitta!
Quote from Funbeat user on 7 October 2016, 17:40Ja, nu är jag tillbaka på banan igen. Det som hänt sedan mitt inlägg 16-05-27 är följande.
Min hälseneskada blev en lång historia pga bristande disciplin. Startade för tidigt med löpningen i ett för högt tempo, vilket ledde till ett par bakslag. Konstigt
Ja, nu är jag tillbaka på banan igen. Det som hänt sedan mitt inlägg 16-05-27 är följande.
Min hälseneskada blev en lång historia pga bristande disciplin. Startade för tidigt med löpningen i ett för högt tempo, vilket ledde till ett par bakslag. Konstigt
Quote from Funbeat user on 8 October 2016, 20:12Grattis och skål Christer!
Amarone var inget dåligt val, gott, gott!Idag har jag kommit upp i den något oväntade totalen 60 mil! Jag ligger 40 mil efter, men skyndar långsamt. Ligger nu på drygt 3 mil/vecka sedan någon vecka tillbaka. Fortfarande spring
Grattis och skål Christer!
Amarone var inget dåligt val, gott, gott!
Idag har jag kommit upp i den något oväntade totalen 60 mil! Jag ligger 40 mil efter, men skyndar långsamt. Ligger nu på drygt 3 mil/vecka sedan någon vecka tillbaka. Fortfarande spring
Quote from Elias Engqvist on 9 October 2016, 12:46Tack Jenny,
sen om man räknar lite på 30km/v och tänker sig en liten ökning mot slutet av året så kommer du att vara väldigt nära 1000 vid nyår, men kanske att alla helger mm kommer att inverka negativt så det är nog bäst att inte stressa, 1000 är ju ing
Tack Jenny,
sen om man räknar lite på 30km/v och tänker sig en liten ökning mot slutet av året så kommer du att vara väldigt nära 1000 vid nyår, men kanske att alla helger mm kommer att inverka negativt så det är nog bäst att inte stressa, 1000 är ju ing
Quote from Funbeat user on 10 October 2016, 08:42Jag måste bara kliva in och skryta lite 😀 Jag lyckades nämligen med att slå nytt pers igår på Hässelbyloppet, precis enligt planen! Fick draghjälp av min kompis och mycket pepp på slutet. Allt som allt hjälpte det mig till en tid på 44:47 (hv)
Så i år ha
Jag måste bara kliva in och skryta lite 😀 Jag lyckades nämligen med att slå nytt pers igår på Hässelbyloppet, precis enligt planen! Fick draghjälp av min kompis och mycket pepp på slutet. Allt som allt hjälpte det mig till en tid på 44:47 (hv)
Så i år ha
Quote from Funbeat user on 10 October 2016, 17:25Dubbelt grattis då Fredrik. Bra val av firar öl.
Dubbelt grattis då Fredrik. Bra val av firar öl.
Quote from Funbeat user on 10 October 2016, 21:32Fredrik, dubbelgrattis! Grymt!!! Skål! (V)
Min fysioterapeut förstår, men förstår ändå inte fullt ut. Hur skulle han? Den som inte älskar att springa kan nog inte förstå känslan när man inte kan/får springa precis som man vill, att vara fri som vinden! J
Fredrik, dubbelgrattis! Grymt!!! Skål! (V)
Min fysioterapeut förstår, men förstår ändå inte fullt ut. Hur skulle han? Den som inte älskar att springa kan nog inte förstå känslan när man inte kan/får springa precis som man vill, att vara fri som vinden! J
Quote from Elias Engqvist on 11 October 2016, 09:40Grattis till perset Fredrik!!!
Grattis till perset Fredrik!!!
Quote from Funbeat user on 11 October 2016, 10:45Tack så mycket, Mats, Jenny och Christer!
Jenny, min ft har full förståelse för min passion (besatthet?). Men så är ju Jaana rätt besatt av löpning oxå 😀 Det gäller att välja sin ft med omsorg 😉
__
Fredrik
Tack så mycket, Mats, Jenny och Christer!
Jenny, min ft har full förståelse för min passion (besatthet?). Men så är ju Jaana rätt besatt av löpning oxå 😀 Det gäller att välja sin ft med omsorg 😉
__
Fredrik
Quote from Christer Berg on 13 October 2016, 08:19Igår sprang jag första rundan på 3 månader. Att nå 1000 km finns inte ens på kartan när jag ligger på 210 km för närvarande så jag kommer fokusera på att springa vackert resten av året och bygga upp styrka och kontinuitet för ett bättre 2017.
Igår sprang jag första rundan på 3 månader. Att nå 1000 km finns inte ens på kartan när jag ligger på 210 km för närvarande så jag kommer fokusera på att springa vackert resten av året och bygga upp styrka och kontinuitet för ett bättre 2017.